הזרע ג'נטיקס הישראלית הציגה בתערוכת הפירות הטריים הגדולה באירופה Fruit Logistica

'הזרע ג'נטיקס' הציגה בתערוכה את מותג "הזרע ג'נטיקס לייף סטייל" המורכב משלושה קווי מוצרים השמים דגש על בריאות, טעם ונוחות לסגנון חיים משופר

'הזרע ג'נטיקס', המפתחת, מייצרת ומשווקת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה, הציגה זו הפעם השנייה בתערוכת Fruit Logistica, שהתקיימה בברלין בתחילת החודש.

'הזרע ג'נטיקס' הציגה בתערוכה את מותג "הזרע ג'נטיקס לייף סטייל" המורכב משלושה קווי מוצרים השמים דגש על בריאות, טעם ונוחות לסגנון חיים משופר.

רמי דר, מנכ"ל 'הזרע ג'נטיקס' אומר: "מותג "הזרע ג'נטיקס לייף סטייל" פותח על פי מחקרי שוק מקיפים שנערכו בשנים האחרונות באירופה ובארה"ב, מהם עלה כי השיקולים המובילים את החלטת הקניה של ירקות ופירות הנם אהבת הטעם המשופר של הירקות, הערכים התזונתיים שלהם ונוחיותם. על פי שיקולים אלו עמלנו על פיתוח המותג החדש".

תחת המותג "הזרע ג'נטיקס לייף סטייל" הציגה הזרע ג'נטיקס בתערוכה את המוצרים הבאים:
סדרת "הזרע בוטיק" – תחת קטגוריית הטעם- סדרה זו כוללת מגוון זני עגבניות גורמה הנבדלות זו מזו בגודל ובצורה אך מאוחדות בטעמן המשובח מהרגילובריכוז גבוה של ויטמיני A ו- C. סוגי זנים הינם עגבניות בגודל בינוני (קוקטייל), עגבניות צ'רי, עגבניות צ'רי מאורכות, עגבניות בצורת שזיף, עגבנייה מטיפוס מיני סן-מרצנו וזן השרי הצהוב, המכונה Summer Sun.
סדרת 'הזרע ויטאליס' – תחת קטגוריית הבריאות – סדרה זו כוללת עגבניות אשר מכילות אחוזים גבוהים של ליקופן – חומר נוגד חימצון ופלפל ויטמינים אשר מכיל אחוזים גבוהים מהממוצע של ויטמיני A,C,E.
בקטגוריית הנוחות הוצגו אבטיח-מיני, סדרת פלפל-מיני במגוון צבעים ומלפפוני בית אלפא, המוכרים בישראל, אשר רק לאחרונה הפכו ללהיט בעולם. הביקוש לירקות קטנים ונוחים יותר עלה בשנים האחרונות, לאחר שהצרכנים בעולם החלו לדרוש מוצרים הנוחים לנשיאה, היכולים להיאכל כחטיף בריא בין הארוחות ולא מתכלים במקרר.


הזרע ג'נטיקס נמנית עם החברות המובילות בעולם בטיפוח, יצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, וייחודה במחקר ובפיתוח ביוטכנולוגי מתקדם, בשיווק ברחבי העולם ובתמיכה אגרוטכנית. החברה הפועלת כבר כ- 70 שנה, נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים הנותנים מענה לדרישות השוק, כולל יתרונות תזונתיים, איכות ותנובה גבוהות במיוחד, אספקה בכל ימות השנה, עמידות למחלות וחיי מדף ארוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר