החברה הסקוטית חוגגת את ט"ו עם ליקר האמרולה

החברה הסקוטית, יבואנית ומשווקת מוצרי אלכוהול ויין, מציעה לאוהבים להפוך את ערב ט"ו באב לערב בלתי נשכח באמצעות שתיית האמרולה – הליקר שלפי הסקוטית ידוע ביכולותיו לעורר תשוקה ובסגולותיו להגברת הפריון. הליקר מוצע לשתייה נקי, עם קוביות קרח, או כחלק מקוקטייל

החברה הסקוטית, יבואנית ומשווקת מוצרי אלכוהול ויין, מציעה לאוהבים להפוך את ערב ט"ו באב לערב בלתי נשכח באמצעות שתיית האמרולה – הליקר שלפי הסקוטית ידוע ביכולותיו לעורר תשוקה ובסגולותיו להגברת הפריון. הליקר מוצע לשתייה נקי, עם קוביות קרח, או כחלק מקוקטייל.

ליקר האמרולה יוצר לראשונה ב- 1989 בדרום אפריקה, והפך למשקה פופולרי בעולם כולו.
הליקר מיוצר מפרי עץ האמרולה הגדל באופן טבעי על אדמת דרום אפריקה. הפרי עצמו נאסף, מנוקה מקליפתו, נסחט ועובר תהליך תסיסה. עם סיום תהליך התסיסה עובר הנוזל זיקוק במכלי נחושת, ומשם נכנס להתיישנות של כשנתיים בחביות עץ אלון.
במשך השנתיים ובאופן מבוקר, מועשר הנוזל בתמצית מרוכזת של פרי האמרולה. השלב האחרון הוא יצירת הקרם, שהוא למעשה ערבוב של הליקר עם שמנת. תהליך זה נעשה בטכנולוגיות חדישות, על-מנת להפיק מוצר באיכות גבוהה.

הפולקלור הדרום אפריקאי מייחס לפרי האמרולה תכונות של הגברת התשוקה והפריון. פרי האמרולה הוא אקזוטי, מעט חמצמץ, עסיסי, ובעל טעם ותכולת ויטמין סי גבוהה.
הפרי גדל רק על עצי אמרולה נקביים, והוא חביב מאוד על הפילים, הנוהגים לחבוט עם מצחם על גזע העץ על מנת להפיל את פרותיו ארצה. במיוחד חביבים על הפילים אותם פירות בשלים הנופלים ארצה ומתחילים לתסוס.

מחיר ממוצע לצרכן: 135 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר