החודש 'פסטיבל הצמחונים' בפוקט – לבעלי קיבה חזקה במיוחד

טקסים מדהימים של אנשים המשפדים את גופם בסכינים וחניתות במטרה לנקות את הגוף והנפש מהרוחות הרעות שהשתכנו בהם

'פסטיבל הצמחונים' או בתרגום המקומי Ngan Kin Jeh, נחגג כל שנה בפוקט שבתאילנד. תשעה ימים של חגיגה ביזארית ומעניינת מנקודת מבטו של המבקר המערבי. טקסים המוניים ותהלוכות צבעוניות, הליכה על גחלים, ריצה על סולמות ששלביהם עשויים סכינים חדים ואנשים המשפדים את חלקי גופם בסכינים וחניתות. כל זאת על מנת לטהר את הגוף והנפש מהרוחות הרעות שהשתכנו בהם.

מקור הפסטיבל, שיתקיים החודש, לפני 150 שנה. על פי האגדה קבוצת שחקנים נודדת שהגיעה לעיר נדבקה במחלה מסתורית משום שזנחה את מנהגיה הצמחוניים. במטרה לגרש את המחלה השתמשו השחקנים בפולחנים עתיקים.

"הפסטיבל הייחודי מאפשר לתייר המערבי הצצה לטקסים מעוררי צמרמורת ומעניינים כאחד. ניתן לחזות באנשים הנועצים סיכות בעפעפי העיניים, מחדירים מוטות ברזל דרך הלחיים ונכנסים לאקסטזה של ייסורים", אומר משה מרום, מנכ"ל אלדין טרוול.
כוכבי האירועים הם המדיומים, הנקראים נאגא (דרקון). לפני תחילת הטקסים הם עורכים מדיטציה וטקסי טהרה על מנת להגיע למצב טראנס מוחלט שבו יוכלו לסבול את העינויים. על המשתתפים בפסטיבל חל איסור אכילת בשר, שתיית אלכוהול, עישון סמים וקיום יחסי מין.

בתי מלון לדוגמא בפוקט:
CLUB COCONUT RESORT – מלון 3 כוכבים הממוקם בחוף פטונג הידוע בפאבים ובמועדונים השוקקים שבו. זהו מלון דו קומתי נוח ומפנק הכולל בריכה, סאונה וחדרים ממוזגים מאובזרים. מחיר ללילה לחדר זוגי החל מ- 94 ₪.
SUGAR PALM RESORT & SPA – מלון 4 כוכבים הממוקם בחוף קאטה, אזור יפהפה ולא המוני. במלון בריכה, חדר כושר, סאונה וחדרים ממוזגים ומאובזרים. מחיר ללילה לחדר זוגי החל מ- 236 ₪.
VILLAGE RESORT & SPA – מלון 4 כוכבים הממוקם בחוף קארון. במלון שירות חדרים 24 שעות, בריכה וחדרים ממוזגים ומאובזרים. מחיר ללילה לחדר זוגי החל מ-764 ₪.


להזמנת בתי מלון: אלדין טרוול
טל.03-9414349
www.aladdintravel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר