החודש פסטיבל סקוטלנד במלון הסקוטי בטבריה

סמינר וויסקי בנושא מעושנים ואומנות הערבוב, יערך במסגרת פסטיבל סקוטלנד שיתקיים ב- 25-28 במאי 2008 ב'מלון הסקוטי' בטבריה. הסמינר, בהנחייתם של טל חוטינר, שגריר ג'וני ווקר בישראל, ויונתן ישי, מנכ"ל מועדון הוויסקי הישראלי

סמינר וויסקי בנושא מעושנים ואומנות הערבוב יערך במסגרת פסטיבל סקוטלנד, שיתקיים ב- 25-28 במאי 2008 ב'מלון הסקוטי' בטבריה. הסמינר, בהנחייתם של טל חוטינר, שגריר ג'וני ווקר בישראל ויונתן ישי, מנכ"ל מועדון הוויסקי הישראלי.


וויסקים מעושנים
• הוויסקים המעושנים, מסמלים יותר מכול את תעשיית הוויסקי הסקוטי במיטבה.
• המורכבות הרבה של העשן בתוך הוויסקי והחיבור בינו לבין שאר הריחות והטעמים, הופכים את הוויסקים המעושנים לכל כך מעניינים.
• כיצד מגיע העשן לוויסקי?
• מה הופך את הוויסקים המעושנים לכל כך מורכבים?

אומנות הערבוב
• תעשיית הוויסקי לא יכולה הייתה להתקיים ללא הוויסקי בלנדד. אותו וויסקי שעורבב לראשונה לפני כמאה וחמישים שנה ומאז כבש את העולם.
• הוויסקי בלנדד הוא יצירת אומנות של ממש. בעיני רבים בתעשייה, אומנות הערבוב היא אחד הנושאים המורכבים והמעניינים שיש.
• הוויסקי בלנדד מחבר בתוכו וויסקים שונים ממזקקות שונות, אשר חיבור נכון ומדויק בניהם, יוצר וויסקי חדש בו סך החלקים גדול מהשלם.
• נכיר את סיפורו המרתק של המאסטר בלנדר, שאפו מבוטח במיליונים והוא זה המערבב את המשקה.

מועדון הוויסקי הישראלי
בשנים האחרונות התפתחה מאוד תעשיית הוויסקי בעולם. סוף המאה ה-20 ותחילת המאה ה-21, סימנו את הוויסקי כמשקה המוביל והחזק בתעשיית האלכוהול. כמו בעולם כך גם בארץ, הביקוש לוויסקי גדל יחד עם הדרישה לידע ולעניין.
כמענה להתפתחות זו, הוקם בשנת 2003 מועדון הוויסקי הישראלי, וזאת על מנת להעניק לכל חובבי הוויסקי בארץ את האפשרות ליהנות מהעולם המופלא והאין סופי של המשקה. המועדון הינו גוף מקצועי העובד בשיתוף פעולה מלא עם כל היבואנים על מנת לקדם את תרבות הוויסקי בארץ.
כחלק מהפעילויות השוטפות הכוללות מגזין וויסקי חודשי והדרכות מקצועיות לעוסקים בתחום, מקיים המועדון מידי חודש ערבי טעימות וויסקי לחברי המועדון בנושאים שונים ומגוונים. בנוסף, מתוכננים לשנת 2008 מספר פרויקטים גדולים ומעניינים כמו בין השאר הוצאת ספר וויסקי בעברית, ארגון סיורי מזקקות בחו"ל ורכישת חביות וויסקי וביקבוקן עבור חברי המועדון. מועדון הוויסקי הישראלי מונה כיום למעלה מ- 3,000 חברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר