החורף בפתח: סט מעוצב לתה בויסוצקי

לקראת החורף הביא בית התה של ויסוצקי לארץ קולקציית מיוחדת במינה של אביזרים לשתיית תה של חברת "ריצנהוף". מארזים של כוסות עם צלוחיות ומסננות תה, מעמדים לסוכרזית ולסוכר וכוסות זכוכית לתה במארזים אישיים

לקראת החורף הביא בית התה של ויסוצקי לארץ קולקציית מיוחדת במינה של אביזרים לשתיית תה של חברת "ריצנהוף". מארזים של כוסות עם צלוחיות ומסננות תה, מעמדים לסוכרזית ולסוכר וכוסות זכוכית לתה במארזים אישיים. כל כלי וכל מארז עוצב במיוחד על ידי מעצבים מכל העולם. ייחודה של הקולקציה הוא בעובדה כי כל כלי הוא ייחודי ואין דומה לו.

בית התה של ויסוצקי משלב הן מקום אירוח והן חנות מתמחת, המציעה בנוסף לסוגי תה אקזוטיים ממקומות רבים בעולם, אוסף מקורי של פריטים מיוחדים במינם מהעולם העשיר של הכנת, הגשת ושתיית התה.

נורית תמיר, הקניינית הראשית של בית התה של ויסוצקי "מוצרי חברת "ריצנהוף" מצטיינים במקוריות, חדשנות, הומור ובאריזות יוצאות דופן. המוצרים עצמם הן כוסות זכוכית מדגמים שונים ועליהם ציור האומנים. מטרת הקולקציה להחדיר את התפיסה שאין מדובר בכוסות או צלחות אלא באומנות!".

בתמונה::
כוס לתה עשויה זכוכית עדינה במיוחד, במארז אישי בעיצוב המעצבת NATHALIE JEAN. עוצב בשנת 2000. ניתן לראות בברור את נגיעות העיצוב היפני על עיצוב הכוס והמארז. הצבעים השולטים הם ורוד ותכלת, ומאוירים בדמויות יפניות מסורתיות.
מחיר למארז: 139 שקל.

רקע על החברה
מזה כ- 15 שנים, מיקמה עצמה ריצנהוף כ"מובילה" בתחום העיצוב. זוהי שותפות בין חברה משפחתית בת 300 שנים ליצור כוסות בגרמניה, ובין כ- 280 יוצרים מתחומים שונים. החברה בנתה מותג שנותן קורת גג למעצבים, אדריכלים, פסלים ומעצבי פנים. מוצרי החברה נמכרים בכל העולם.

** את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בבלעדיות בבית התה של ויסוצקי, ברחוב חשמונאים 103 תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר