החורף מגיע לאל על עם הצעות, מבצעים וחשיבה על הלקוח

למעלה מ- 600 אלף נוסעים יטוסו עם אל על החורף (עד מרץ 2007) ל- 43 יעדים ישירים ולכ- 847 יעדי CONNECT EL AL. היעדים המבוקשים החורף: בנגקוק, מיאמי, יוהנסבורג, לוס אנג'לס, ויעדי סקי

בחורף 2006-7 שיפרה אל על את לוח הטיסות והוסיפה יעדים ישירים ותדירויות ליעדים המבוקשים לעומת התקופה המקבילה אשתקד:
– מיאמי 2 טיסות ישירות – החל מהשנה הטיסות הפכו לישירות.
– שיקגו – התווספו 2 טיסות, סה"כ 4 טיסות שבועיות
– ביג'ין – נוספה טיסה 1 , סה"כ 2 טיסות שבועיות
– הונק קונג – נוספה טיסה 1 , סה"כ 4 טיסות שבועיות
– לוס אנג'לס – 3 טיסות ישירות בשבוע במטוסי 777 החדישים לעומת טיסות לא ישירות אשר בוצעו במטוסי 767 הקטנים עד יולי 2006
· נרשמת מגמת העדפה של הנוסעים העסקיים לטוס אל על בעקבות התאמת לו"ז החורף לצרכי הקהל העסקי.


העדפה ברורה של אנשי עסקים לטוס אל על:

כפרמטר מרכזי בבחירת חברת תעופה נמצאים לוח הזמנים ונוחות ההגעה ליעד לתחילת יום עבודה. חברת אל על השקיעה ותמשיך להשקיע בנושא התאמת לוחות הזמנים לטובת צרכיו של הנוסע העסקי. זאת במסגרת אסטרטגיית החברה במסגרתה אנו משקיעים במוצר ושמים דגש מיוחד לטיפול בצרכיהם המיוחדים של נוסעי הפרימיום.
לוחות זמנים מותאמים לצרכיהם, הגדלת תדירויות, הוספת מושבים וייצוב לוח הטיסות, הם חלק מיישום מדיניות זו.
מעבר להגדלת הצי והצערתו נוספו תדירויות ליעדים המבוקשים במיוחד בקרב ציבור הנוסעים העסקיים: הונג קונג, לוס-אנג'לס, בייג'ין – התווספה טיסה המותאמת לימים העסקיים.
כחברה מסחרית מקפידה אל על לשפר ולייעל את השירות ולהעניק אפשרויות להרחבת יעדי החברה באמצעות שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות. ניתן להגיע באמצעות כרטיס אל על למאות יעדים נוספים, כולל יעדים אליהם החברה אינה מפעילה טיסות ישירות.
טיסות הערב של ציריך, והחל מה-19 בנובמבר לוינה, מאפשרות לנוסעי החברה טיסות המשך נוחות לכל יעדי אירופה. בכך מאפשרת החברה לנוסע העיסקי לחזור ארצה מאירופה דרן נמלי הHUB בערים אלו בתום יום עבודה מלא, בכל ימות השבוע. זוהי הרחבה משמעותית לסל המוצרים של EL AL CONNECT.


צ'ק אין באינטרנט
השירות אשר הושק לפני 6 חודשים תפס תאוצה, והשימוש בו הולך וגובר. בימים אלו משתמשים למעלה מ- 15,000 נוסעים בחודש בנוחות מרבית וללא עלות.

שירותים חדשים לחברי המועדון באינטרנט ובמענה הקולי
בכל זמן ומכל מקום בעולם חברי המועדון יכולים להנפיק שוברי בונוס ושדרוג באופן עצמאי באתר ולעדכן טיסות חסרות בחשבון באמצעות המענה הקולי והאתר.
לרשות החברים עומדים שירותים שונים נוספים באינטרנט כגון: הנפקת דו"ח מצב חבר, הצטרפות למועדון קינג דיויד, שינוי סיסמא ועוד.

הרחבת פעילות בתחומי התיירות – מכירת בתי מלון, השכרת רכב ומוצרים משלימים אחרים באתר אל על
אתר החופשות החדש של אל על: elalvacations.co.il, מציע לקהל הגולשים שפע של חבילות (טיסה+מלון) בתי מלון במגוון מחירים , השכרות רכב והצעות למופעים , פסטיבלים, אטרקציות וכדומה , והכל במחירים אטרקטיביים כמוצר משלים לרכישת כרטיסי הטיסה .

תיירות נכנסת – אל על מחזירה את התיירות לישראל
אל על משווקת בעולם יעד תיירותי אחד – ישראל.
בימים אלו שוקדת אל על על הבאת גורמי תיירות מובילים מהעולם בשיתוף פעולה עם גורמי תיירות בישראל : משרד התיירות, לשכת סיטונאים לתיירות נכנסת, סוכני הנסיעות והתאחדות בתי המלון. במסגרת זו הובאו לישראל כ- 700 מקבלי החלטות בתחום, סיטונאים, מפעילי שכר, מדיה, מובילי תנועה נוצריים לצורך התחדשות התנועה לישראל. בנוסף לפעילות השוטפת, אל על התמקדה במועדי יעד מרכזיים בשנת 2007 כגון: 40 שנה לירושלים ו – 60 שנה למדינת ישראל, ופועלת יחד עם הארגונים היהודיים בעולם והשגרירות הנוצרית ונציגי התנועה האוונגליסטית. כמו כן, אל על משתפת אל על פעולה יחד עם התאחדות בתי המלון בצפון הארץ ומשווקת בעולם חבילות אטרקטיביות ומוזלות.
אל על היתה מוביל מרכזי בכנס ים המלח שהתקיים בחודש ספטמבר ובכנס אילת שיתקיים בחודש דצמבר 2006 ובכנס GO GALILEE שיתקיים בתחילת פברואר 2007.
בשיתוף עם לשכת מארגנים סיטונאים נכנסת, אל על תמכה ביציאה של אנשי מכירות מטעמם ברחבי העולם למשימות מכר, לפגישות עם יצרני תנועה, זאת בשיתוף פעולה עם נציגי אל על ומשרד התיירות בחו"ל.
אל על הוכיחה שוב כי בתנאים גיאו-פוליטיים המשפיעים לרעה על תנועת התיירות והנגזרות הכלכליות מכך, הינה המובילה, היוזמת והמספקת את מרבית הכלים לצורך שימור וחידוש הצמיחה לישראל. ובכך משמשת כמנוף לשימור פעילות כלכלית, מקומות עבודה והכנסת מטבע זר למדינת ישראל.

תיירות ישראלית
מחקרים של החברה מראים כי בעונת החורף הציבור הישראלי מעדיף לצאת לחופשות קצרות ליעדי אירופה בעיקר בסופי שבוע, ולאתרים שטופי שמש בעולם.
כמענה לכך השיקה החברה מוצר ייחודי ELAL WEEKEND הכולל סוף שבוע של תרבות, ספורט ובילויים, טיסה ומלון, במחירים השווים לכל נפש.
אל על כיום יכולה ליצור כוח קניה אטרקטיבי של מוצרי נופש ובילוי ובכך להעניק ללקוחותיה מוצר שלם במחיר אטרקטיבי.
כמו כן, מציעה החברה מחירים מיוחדים למזרח הרחוק ולארה"ב לסטודנטים , לנופשים ולאנשי עסקים.
מבצעים למתמידים
חברת אל על ממשיכה להשקיע בנוסעיה הנאמנים ומשווקת עבורם מבצעים ייחודיים:

מבצע לונדון לחברי מועדון הנוסע המתמיד
טסים ללונדון במחלקות העסקים/ ראשונה‏, מקבלים תוספת 500 נקודות מתנה וגם 500 $ ‏מתנה לטיסה הבאה במחלקות עסקים / ראשונה. חברי מועדון אשר יטוסו ללונדון במחלקות העסקים/ראשונה בין התאריכים 20 באוקטובר ועד 20 בדצמבר, ייהנו מתוספת של 500 נקודות מתנה וגם 500 $ מתנה למימוש בטיסות הבאות במחלקת העסקים או הראשונה בין התאריכים 5.1.07-30.6.07
מבצע לגרמניה לחברי מועדון הנוסע המתמיד:
מבצע מיוחד לטסים לאחד מיעדי אל על בגרמניה (מינכן/ברלין/פרנקפורט)
במהלך חודש נובמבר 2006 יהנו חברי המועדון מתוספת של 50% נקודות ליעדים אלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר