החייאה לפיצה – איך לחמם את הפיצה מאתמול

הזמנתם כמות מופרזת של פיצות? נשארו לכם פיצות ממסיבה שערכתם אתמול? קודם כל הכניסו למקרר ולמחרת כשיתחשק לכם פיצה פשוט הוציאו ועשו לה "החייאה" על ידי חימום נכון

הזמנתם כמות מופרזת של פיצות? נשארו לכם פיצות ממסיבה שערכתם אתמול? קודם כל הכניסו למקרר, ולמחרת כשיתחשק לכם פיצה (כי תמיד מתחשק פיצה) פשוט הוציאו ועשו לה "החייאה" על ידי חימום נכון. הכתבה מציגה איך לחמם פיצה מחדש ולהישאר עם טעם של עוד.

 חימום נכון של הפיצה

קרה לכם בוודאי שהזמנתם פיצות במסעדה ונאלצתם לקחת טייק אווי כי נשאר עד הרבה או שנשארו לכם כמה מהמשלוח שעשיתם הביתה. חבל לזרוק אותן כי הן עדיין יהיו טריות גם אחרי כמה ימים. אם תאחסנו אותן במקרר תוכלו לחמם למחרת. במידה ותאחסנו אותן בהקפאה, תוכלו להוציא גם במהלך השבוע ולחמם מתי שבא לכם. הדבר היחיד שצריך לדעת הוא איך לחמם אותן נכון, כדי שיהיו פריכות וטעימות בדיוק כפי שהיו בעודן טריות.

 האם מומלץ לחמם פיצה במיקרוגל?

החימום הפחות מומלץ לפיצה הוא במיקרוגל מכיוון שהבצק לא יוצא פריך אלא רך, לח וספוגי. למרות זאת ישנה שיטה שלא תפגע בפריכות הבצק. מניחים את הפיצה על נייר סופג שיצמצם את הלחות, ולצד הפיצה מניחים כוס מים שלא תאפשר לבצק להתחמם יתר על המידה ולהיות ספוגי. יש לכוון את המיקרוגל לחצי דקה ולקבל פיצה חמה וטרייה בשניות.

השיטות האופטימליות לחימום פיצה

החייאת פיצה אופטימלית היא בתנור או על הגריל. אתם רוצים לנגוס בפיצה ולשמוע את הצליל הקריספי של הנגיסה, לקבל מרקם אידיאלי ולאכול אותה טרייה. תוכלו להוסיף לפיצה עוד קצת גבינה צהובה מגורדת או מוצרלה, ולהחיות את הפיצה בתוספת גבינה מבעבעת. כמובן שלא תפתחו את המנגל באופן מיוחד כדי לחמם את הפיצה, אך תכנית של גריל בתנור בחום של 230 מעלות לאורך דקה ובהתאם לסוג התנור, תספק לכם פתרון נהדר. לחילופין, ניתן להשתמש גם בטוסטר באותה צורה. החשוב הוא להגיע לטמפרטורה הרצויה, ורק אז להכניס את הפיצה לחימום.

חימום פיצה על מחבת – השיטה הטובה ביותר!

לדעת מומחים בתחום, חימום הפיצה הטוב ביותר הוא על המחבת או הפלאנצ'ה. מחממים את המחבת על חום בינוני, ופשוט מניחים עליה את הפיצה בלי שמן. חימום באמצעות מחבת יחיה את הפיצה, ויחזיר לה את הפריכות הרצויה. על מנת להחזיר את הדופק לפיצה באופן מיטבי ומשודרג, כסו את הפיצה בנייר כסף (אלומיניום) אך לא בצורה הדוקה. כך הפיצה לא רק שלא תתמלא באדים ולחות, אלא החום והפריכות שלה ישמרו בצורה הטובה ביותר.

איך לעשות פיצה בקלות ללא בצק שמרים?

כאשר רוצים להכין פיצה מהירה בקלות לילדים ולא תמיד יש כוח להשקיע או להזמין, מספיק לחצות פיתה לשניים ולקבל שני עיגולים. מורחים על כל אחד מהם רוטב עגבניות, מפזרים סוגי גבינות קשות שיש בבית, ועל זה מניחים תוספות שונות. מכניסים לתנור עד שהגבינות מבעבעות. בתיאבון!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר