החל בציר 2007 של יקב צרעה בחלקת גבעת החלוקים

רוני ג'יימס, היינן המייסד ומנכ"ל יקב צרעה, אומר: "ההחלטה על תאריך הבציר התקבלה לאחר שהענבים נבדקו ונמצאו בשלים, מלאים בטעמים ובאיכות המיטבית לבציר. השנה מקדים הבציר ב-10 ימים בהשוואה לבצירים ב-10 השנים הקודמות, כתוצאה משינוי אקלים שכולנו חווים בארץ ובעולם"

הבציר הראשון של שנת 2007 ביקב צרעה החל ביום שלישי, 31 ביולי, ובמסגרתו ייבצרו ענבים מזן סוביניון בלאן בחלקת "גבעת החלוקים" הנמצאת בסמוך ליקב צרעה.

רוני ג'יימס, היינן המייסד ומנכ"ל יקב צרעה, אומר: "ההחלטה על תאריך הבציר התקבלה לאחר שהענבים נבדקו ונמצאו בשלים, מלאים בטעמים ובאיכות המיטבית לבציר. השנה מקדים הבציר ב-10 ימים בהשוואה לבצירים ב-10 השנים הקודמות, כתוצאה משינוי אקלים שכולנו חווים בארץ ובעולם.
במהלך חודש אוגוסט אנחנו מצפים להמשיך את בציר ענבי הקברנה סוביניון והמרלו בחלקת גבעת החלוקים. בחודש ספטמבר נקיים את הבציר באיזור הרי יהודה – בכרם שורש ובכרם נווה-אילן.
השנה אנחנו מתכוונים לבצור כ-300 טון ענבים מכל הכרמים של היקב. הבציר שלנו הינו בציר ידני המתבצע על-ידי כ-20 פועלים, תוך הקפדה מרבית על הניקיון ועל איכות הבציר. זאת על מנת לשמור שהתוצרת המובחרת של הענבים מכרמים אלו תישמר במעבר מן הגפן לבקבוקי היין הידועים באיכותם".

יקב "צרעה" חנך לאחרונה קו חדש של יינות על פי חזון היקב "כאדם גם היין הינו תבנית נוף מולדתו", הנותן דגש על הכרמים ובתי הגידול ("הטרואר") המאפיינים את היינות השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר