הטור דארז'ן מאבדת כוכב ומסעדה מברטיין היא האחרונה שזוכה בשלושה כוכבי מישלן

השף אוליבייה רולינגר מברטיין הוא זה שזכה במדריך החדש בשלושה כוכבים למסעדתו Les Maisons des Bricourt הממוקמת בעיר קאנקל, ליד האתר הידוע מון סן מישל

מסעדת הטור דארז'ן הידועה בפריז איבדה כוכב אחד מהשניים שהיו לה במהדורת 2006 של מדריך המסעדות האדום המפורסם של מישלן. אין ספק שזו מכה למסעדה הוותיקה, והוכחה נוספת ללחץ בו נמצאים בעלי המסעדות והשפים בצרפת כולה, ובפריז התחרותית בפרט.

השף אוליבייה רולינגר מברטיין הוא זה שזכה במדריך החדש בשלושה כוכבים למסעדתו Les Maisons des Bricourt הממוקמת בעיר קאנקל, ליד האתר הידוע מון סן מישל.

לרולינגר היו במשך 18 שנים שני כוכבים, כפי שיש עתה למסעדה סנדרנס בפריז של השף אלן סנדרנס, לו נמאס מתחרות הכוכבים, ובשנה שעברה סגר את מסעדת "לוקא קרטון" שלו, שהייתה מעוטרת בשלושה כוכבים, ופתח אותה מחדש כ"סנדרנס" הפחות לחוצה ונלחצת. כאמור, שני כוכבים יש גם למסעדה החדשה/מחודשת, ונראה כי "יש חשש" שתחזור לשלושה כוכבים בהמשך.

למדריך 2006 הוסיפה מישלן שש מסעדות שני כוכבים ו- 50 מסעדות כוכב אחד.
בתואר "כוכב עולה", בו זכתה המסעדה מברטיין בשנה שעברה, ועתה אכן הגיעה לשלושה כוכבים – זכו השנה שתי מסעדות בבתי מלון בפריז: Les Ambassadeurs במלון קריון, ו- Le Meuricei. לשתיהן יש כיום שני כוכבים, עם סיכוי לשלישי בשנה הבאה.

המדריך האדום של מישלן פורסם לראשונה כמתנה פרסומית של יצרנית הצמיגים ב- 1900.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר