היין האדום של יקבי ברקן ויינות סגל מהווה רבע מהמכירות של טמפו

על פי נתונים כמותיים של סטור נקסט בקטגורית היין, מתברר כי היין האדום של יקבי ברקן ויינות סגל מהווה 25.1% מהמכירות של טמפו. כך מדווח יאיר לרנר, מנכ"ל משותף של יקבי ברקן.

נתון זה מוביל את ברקן/סגל למקום השני במכירת יינות אדומים, המהווים 70% משוק היין בארץ, כאשר במקום הראשון יקבי כרמל עם נתח שוק של 29.2%, ויקבי רמת הגולן במקום השלישי עם נתח שוק של 14.3%.

לרנר מציין כי עבודת הפצה איכותית של טמפו תרמה לזמינות ולמכירות של יקבי ברקן ויינות סגל בחודשיים הראשונים של 2007, מה שתרם להגדלת נתח השוק של החברה.
"קראנו את השוק נכון כבר לפני 10 שנים, התמקדנו בנטיעות של זני ענבים אדומים, והיום אנחנו נהנים מפירות עמלנו", אומר לרנר.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה