היינץ הקימה אתר אינטרנט לילדים

חברת דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ בישראל, הקימה אתר לילדים שכתובתו www.HeinzKids.co.il, בסיוע פורטל הילדים TIPO.

האתר כולל כתבות, אפליקציות הניתנות להורדה, מתכונים מותאמים לילדים, תחרויות ועוד. האתר גם כולל משחקים שפותחו על בסיס הטכנולוגיה של חברת המחשוב קאמרטס, המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטשופ של היינץ דרך מצלמת המחשב ולהפכו למעין כלי משחק וירטואלי. בכך הופכת חווית המשחק לקשר בלתי אמצעי בין הילד למותג היינץ.

בסקר שקיימה לאחרונה חברת דיפלומט נמצא כי מותג היינץ מוכר בעיקר בקרב בני נוער ומבוגרים. לאור זאת החליטו בחברה על שורה של מהלכים שיווקיים מתוך מטרה לנכס לעצמם ערכים הרלוונטיים לקהל הצעירים.

השקת האתר היא המשך לפעילות מתחילת השנה, בה היה שיתוף פעולה עם ערוץ הילדים ומתן חסות לסדרה הפופולארית "האי". כעת כאמור משיקה החברה את שיתוף הפעולה עם פורטל הילדים TIPO.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה