היפנים באים: 250 אנשי ניקן הגיעו אלינו למרות הירידה בתיירות הנכנסת לישראל

ניקן,יצרנית האצות הגדולה בעולם, שלחה השבוע 250 מעובדיה לסיור תמריץ בישראל והתחייבה לשלוח מדי אוקטובר 250 עובדים. מורי נובו, נשיא ניקן היפנית, נפגש עם שר התיירות יצחק הרצוג וחיים רומנו, מנכ"ל אל על, במטרה לקדם את נושא הטיסות הישירות מיפן לישראל

למרות גל ביטולים של קבוצות תיירים מהעולם, התיירים מיפן מגלים אהדה ואינם חוששים להגיע לישראל.
ניקן, יצרנית האצות הגדולה בעולם, המייצרת מוצרי קוסמטיקה ובריאות המבוססות על אצות ים, בחרה לערוך ל-250 מעובדיה סיור תמריץ בישראל, ובימים אלה נמצאת הקבוצה בישראל.

גם בזמן המלחמה ואחריה היפנים לא חששו ולא ביטלו את הגעתם, שהיתה מתוכננת מראש. יתרה מזאת, נשיא החברה, התחייב לשלוח בכל חודש אוקטובר כ-250 מעובדי החברה לסיורי תמריץ בישראל לפחות עד שנת 2010.

נשיא ניקן, מורי נובו, נפגש עם שר התיירות יצחק הרצוג ועם חיים רומנו, מנכ"ל אל על, במטרה לקדם את נושא הטיסות הישירות ביו יפן לישראל נושא הטיסות הישירות עלה כחלק משיחות ודיונים להידוק קשרי המסחר בין שתי המדינות.

ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא שהפיקה את הסיור התיירותי של עובדי ניקן בישראל, אמר: "הביקור של אנשי ניקן כולל אטרקציות תיירותיות רבות ומגוונות ברחבי הארץ בדרום ובצפון. המטרה ליצור ביקור חוויתי תוך ביטוי לישראל על גווניה התיירותים השונים, כדי שהאורחים יהפכו לשגרירי תיירות של ישראל כשיחזרו לביתם. אנשי ניקן ביקרו באטרקציות התיירותיות וההיסטוריות באילת, ים המלח, ירושלים קיסריה, ועוד".




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר