הכרם מציגה את סדרת ריו אנדינו של יינות אדומים צ'יליאנים כשרים

הסדרה כוללת עתה שלושה יינות המופקים מהזנים האדומים הקלאסיים – מרלו, קברנה סוביניון ושיראז, המציגים את מאפייני תעשיית היין הצ'יליאנית, ומבליטים את הפן המודרני שלה ביינות המשלבים טעמים וניחוחות עם רכות ואלגנטיות

חברת הכרם מציגה לקראת חגי תשרי את סדרת RIO ANDINO של יינות כשרים חדשה מתוצרת יקבי לואיס פיליפה אדוארס בצ'ילה.

הסדרה כוללת עתה שלושה יינות המופקים מהזנים האדומים הקלאסיים – מרלו, קברנה סוביניון ושיראז, המציגים את מאפייני תעשיית היין הצ'יליאנית, ומבליטים את הפן המודרני שלה ביינות המשלבים טעמים וניחוחות עם רכות ואלגנטיות.

קברנה סוביניון ריו אנדינו
טעמים וניחוחות של פטל שחור, אוכמניות ותות עץ בשלים עם גוון עדין של עשבי תבלין. גופו בינוני, הטאנינים רכים, עדינים, אך נוכחים, מה שהופך את קברנה סוביניון ריו אנדינו ליין מתאים לאוכל. סיומת רעננה ואלגנטית.
מחיר מומלץ לצרכן: 44 ₪

מרלו ריו אנדינו
מרלו מודרני טיפוסי המפגין ארומות של שזיף סגול בשל וקאסיס, נימה עדינה של אקליפטוס ומעט תיבול. מרקמו קטיפתי ורך, טעמיו עגולים ומלאים ומפגינים את הפרי הבשל המרומז באף. בסיומת מתיקות עדינה של פרי המשלימה חווית שתייה נעימה ומאוזנת.
מחיר מומלץ לצרכן: 44 ₪

שיראז ריו אנדינו
יין המשלב ריכוז טעמי פרי ותיבול נדיב, הבוקה עשיר בניחוחות של שזיף, דובדבן וריבת פטל שחור, נגיעה של פלפל שחור גרוס ומעט ציפורן מקנים ליין עומק ומורכבות, כאשר החך הרענן נותן איזון לאף הדחוס והעשיר
מחיר מומלץ לצרכן: 44 ₪

צילום שיר אדיבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר