הכרם מקבלת את שיווק והפצת רמי-קואנטרו. הסקוטית: המכירות היו זניחות

לפורטפוליו המוצרים של הכרם יתוסף המגוון של מותגי החברה: קוניאק רמי מרטן, ליקר קוואנטרו, ברנדי סיינט-רמי, ליקר פסואה, רום מאונט גיי, שמפניה פייפר היידסיק ושמפניה שארל היידסיק

במסגרת התזוזות, או הזעזועים, בשוק האלכוהות בישראל, הודיעה חברת הכרם כי קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה בלעדית של מותגי חברת רמי-קוואנטרו  –  REMY COINTREAU העולמית. הכרם תחל בהפצת מותגי החברה במהלך חודש ינואר 2011.

לפורטפוליו המוצרים של הכרם יתוסף המגוון של מותגי החברה: קוניאק רמי מרטן, ליקר קוואנטרו, ברנדי סיינט-רמי, ליקר פסואה, רום מאונט גיי, שמפניה פייפר היידסיק ושמפניה שארל היידסיק.

חברת רמי-קואנטרו היא מהבולטות בעולם המשקאות החריפים. מותגי הדגל שלה, קוניאק רמי מרטן, ליקר קוואנטרו ושמפניה פייפר היידסיג, הם מהמובילים בתחומם בעולם.

ג'ירי סטטינה, המנהל האזורי של מרכז ודרום מזרח אירופה והמזרח התיכון ברמי-קואנטרו, אומר: "אנו שמחים מאוד להתחיל בעידן חדש בשוק הישראלי עבור מגוון מותגי היוקרה של רמי קוואנטרו בעזרת חברת הכרם. אנו בטוחים כי השותפות החדשה עם הכרם, בעלת הרקורד המוצלח מאוד בבניית מותגי יבוא בשוק המקומי, מייצגת הזדמנות עצומה עבור מותגי רמי קוואנטרו, הן במונחי צמיחה עתידית והן מבחינת ביסוס מעמדם כבחירה הראשונה עבור הצרכן הישראלי בקטגוריות האלכוהול והשמפניה".

מותגי רמי קוואנטרו מצטרפים לפורטפוליו המתחדש של הכרם, (אחרי הצטרפותן לאחרונה של וודקה סטוליצ'ניה, וודקה ואן גוך, ומותגים נוספים.

אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם, אומר: "אנו שמחים מאוד על התוספת החשובה והיוקרתית הזו למגוון המותגים שלנו, וגאים על כך שחברה מובילה כמו רמי-קוואנטרו בחרה בנו להפיץ את מוצריה. אין לי ספק שהשותפות בינינו לבין החברה תביא את המותגים החדשים להצלחה גדולה, כמותגים שמשתלבים מצוין במגוון שלנו. שיטת המס החדשה וזו הצפויה ב 2014 רק מטיבות עמם, ותחת הפצתנו מותגים אלו יוזלו משמעותית".

דן ליאור, מנכ"ל הסקוטית שהפיצה עד עתה את מוצרי רמי-קוואנטרו, אמר בתגובה: "אחרי מספר שיא של 50 שנות בנייה מוצלחת של המותג רמי מרטן, אנו נפרדים מן המותג. הדבר נובע בעיקר מחוסר הבנה וחוסר גיבוי שלהם לשוק הישראלי, אשר מוצף ביבוא מקביל של המותג. כך או כך, עבור הסקוטית מדובר בכמויות זניחות של מכירה, והפגיעה בנו הינה אפסית".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר