המוצר הצומח ביותר בעונת החורף לעומת הקיץ – שוקולד

מארזי השוקולדים לילדים הובילו ברשימת המוצרים שהושפעו לטובה מחורף 2007 (ינואר-פברואר), עם מכירות הגבוהות ב- 346% בהשוואה לקיץ 2007 (יולי-אוגוסט) אשר הסתכמו בחורף ב- 1.3 מיליון ₪

מארזי השוקולדים לילדים הובילו ברשימת המוצרים שהושפעו לטובה מחורף 2007 (ינואר-פברואר), עם מכירות הגבוהות ב- 346% בהשוואה לקיץ 2007 (יולי-אוגוסט) אשר הסתכמו בחורף ב- 1.3 מיליון ₪.

כך עולה מסקירה שערך איגוד לשכות המסחר על פי נתוני חברת סטורנקסט, שהשוותה בין עונות החורף והקיץ של 2007.
עוד בקטגורית הממתקים ניתן למצוא את השוקולד הממולא, עם מכירות בחורף הגבוהות ב- 144% בהשוואה לקיץ שהסתכמו ב- 6.7 מיליון ₪. בנוסף, הוופל האישי רשם מכירות הגבוהות ב- 105% אשר הסתכמו ב- 7.1 מיליון ₪.

לדברי ראובן שליסל, יו"ר ענף המזון באיגוד לשכות המסחר: "השפעת העונתיות על העדפות הצרכן, הינה פועל יוצא של מזג האוויר, וכוללת בתוכה גם את השפעות החגים השונים ושלל המבצעים שמלווים אותם. השנה צפוי גידול של 5% במכירות מוצרי השוקולד, הקפה והתה בהתאם לצמיחת המשק, ובעיקר מוצרי המיד-פלוס (יוקרתיים)".

מלבד השוקולדים והממתקים בלטו מכירות המרקים. מרק נמס אישי רשם בחורף מכירות הגבוהות ב- 185% בהשוואה לקיץ שהסתכמו בחורף ב- 9 מיליון ₪. מרקי הבישול רשמו בחורף מכירות הגבוהות ב- 176% בהשוואה לקיץ והסתכמו ב- 6.7 מיליון ₪. גם מכירות הקרוטונים ושקדי המרק בלטו בחורף האחרון, כאשר הן גבוהות ב- 237% מהמכירות בקיץ, והסתכמו ב- 14.3 מיליון ₪.

בקטגוריית המשקאות, התה לסוגיו והחליטות מובילים בשיעורי מכירות החורף. מכירות התה האדום גבוהות ב- 258% בחורף בהשוואה לקיץ והסתכמו ב- 970,000 ₪. מכירות תה הפירות היו גבוהות ב- 155% בהשוואה לקיץ והסתכמו ב- 2.6 מיליון ₪. חליטות הצמחים רשמו מכירות הגבוהות ב- 131% בהשוואה לקיץ והסתכמו ב- 8.6 מיליון ₪.

בין המוצרים שהושפעו לרעה מעונת החורף בולטים במיוחד הגלידות ומוצרי הקרח. כך למשל, חטיפי הקרח רשמו בחורף מכירות הנמוכות ב- 100% בהשוואה לקיץ שהסתכמו ב- 30,000 ₪. מכירות גבעי גלידה בחורף היו נמוכות ב- 94% בהשוואה לקיץ והסתכמו ב- 150,000 ₪. קוביות הקרח רשמו מכירות נמוכות ב- 88%, ועמדו על 1.9 מיליון ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר