המטבח הסלולרי: חמש אפליקציות שיעזרו לכם להפוך לשפים מקצועיים

אפליקציית Food Dictionary היא מילון כל למה שקשור למטבח
אסי ארביב, מבעלי קבוצת קלינטון יבואני מותג מוצרי החשמל האירופאי Teka, מציג אפליקציות שילוו אתכם במהלך הבישול וידאגו לכך שתקבלו מנה ראויה למאכל

Food Dictionary – מילון המזון

כיום האינטרנט מאפשר לנו למצוא מתכונים מכל תרבות או מדינה בעולם. הודות לגלובליזציה אנחנו גם יכולים להשיג כמעט כל סוג של חומר גלם שקיים באותם מתכונים. הבעיה מתחילה כשאנחנו אפילו לא מכירים סוג מסוים של חומר גלם, מכיוון שמעולם לא שמענו עליו. אפליקציית Food Dictionary היא מילון כל למה שקשור למטבח. היא מכילה למעלה מ-2,000 ערכים, כולל תבלינים, סוגי דגים, בשרים, פירות, ירקות, דגנים וכו'. בנוסף מספקת האפליקציה ערך תזונתי לכל סוג מזון.

זמין גם באנדרואיד וגם באייפון

אפליקציית Perfect Produce עושה לכם סדר במחלקת הפירות והירקות בסופר
אפליקציית Perfect Produce עושה לכם סדר במחלקת הפירות והירקות בסופר

Perfect Produce – הירקן הסלולרי שלכם

מגמת הבריאות של השנים האחרונות, גרמה ליותר אנשים להבין את הערך של אכילת ירקות ופירות באופן קבוע כדרך לשמירה על בריאות. מי שמעוניין להתחיל לשנות את ההרגלים שלו ולאכול יותר פירות וירקות, צריך קודם לדעת מהיכן להתחיל. אילו פירות מזינים? איך מבדילים בין פרי טרי למקולקל? אילו מתכונים ניתן להכין עם פרי או ירק? אפליקציית Perfect Produce עושה לכם סדר במחלקת הפירות והירקות בסופר. בעזרתה תוכלו לקבל ערכים תזונתיים של כל פרי וירק, מדריך לזיהוי פרי או ירק טריים, ומתכונים מיוחדים לכל סוג ירק או פרי. דרך טובה להתחיל לאכול יותר ירקות ופירות.
זמין גם באנדרואיד וגם באייפון

 אפליקציית Escoffier Cook’s Companion היא העוזר המושלם למטבח
העוזר המושלם למטבח

Escoffier Cook’s Companion – ארגז כלים דיגיטלי למטבח

בשנים האחרונות הפך המטבח למקום הרבה יותר מושך ופופולרי, ויותר אנשים נכנסים לטרנד הבישול. לטבח המתחיל חסר לא מעט מידע מועיל, אותו היה שמח לקבל במרוכז ממקור אחד. אפליקציית Escoffier Cook’s Companion היא העוזר המושלם למטבח. בעזרתה תוכלו לדעת על כל מגוון כלי המטבח השונים הקיימים בשוק, ועל מצרכים שונים שפחות מוכרים לצרכן הממוצע. בנוסף יש באפליקציה כלים שימושים, כגון פיצ'ר המרה שמאפשר לכם להמיר בקלות יחידות מדידה שונות, כך שאם מתכון מסוים מציג יחידות מדידה ממדינה אחרת, תוכלו לדעת בוודאות את הכמות המדויקת אותה יש לשים מכל מרכיב. מדובר באפליקציה פשוטה ושימושית, שלא תזכרו איך הסתדרתם בלעדיה.
האפליקציה זמינה לאייפון בלבד

 

האפליקציה מסוגלת לשמור מספר טיימרים במקביל
האפליקציה מסוגלת לשמור מספר טיימרים במקביל

Thyme – שעון עזר לכל מנה

כל מי שמנסה לבשל מספר מנות במקביל, מכיר את הקושי לשים לב לזמן ההכנה של כל מנה, ולנסות לדעת מתי יש להוציא מנה מהתנור בזמן לפני שתישרף. אפליקציית Thyme מאוד פשוטה, ומכילה פיצ'ר אחד בודד, אך מאוד שימושי. האפליקציה מסוגלת לשמור מספר טיימרים במקביל, לפי מספר המנות שאתם מבשלים, וכשטיימר מסוים מסתיים, היא מתריעה על כך.  היתרון הגדול של האפליקציה הוא הפשטות שלה, והממשק הנקי והנוח.
זמין גם באנדרואיד וגם באייפון

כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כל המצרכים שיש לכם בבית
כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כל המצרכים שיש לכם בבית

Recipes by Ingredients –  להכין אוכל ממה שיש בבית

הצעד המקדים, ואחד הכי חשובים בבישול, הוא לוודא שיש לכם את כל המצרכים הדרושים להכנת הארוחה המבוקשת. אולם, במקרים רבים לא הספקתם לעבור בסופר, ונתקעתם רק עם המצרכים שיש לכם במקרר ובמזווה. אז מה ניתן להכין רק עם מה שיש לכם בבית? אפליקציית Recipes by Ingredients נועדה לעזור לכם במצבים כאלו. כל מה שצריך לעשות הוא להזין את כל המצרכים שיש לכם בבית, והאפליקציה תציג לכם מבחר מנות שניתן להכין בעזרתם. האפליקציה גם יודעת להתחשב באלרגיות מסוימות, ואף להציג מנות ללא גלוטן. אפליקציה נהדרת למי שלא אוהב לתכנן מראש, ומוצא את עצמו נתקע עם רשימת מצרכים אקראית.

זמין גם באנדרואיד וגם באייפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר