המכוורת – אוכל ואומנות בעין חרוד

הדבורים אומנם עזבו מזמן את מכוורת עין חרוד, אבל הדבש וריח המתוקים והמאפים של הקונדיטורית יעל אגוזי עושים בהחלט את העבודה. "על העוקץ" מנצח בעלה, חרש הברזל אייל אגוזי, שממלא את המקום ביצירות אומנות מפורזלות בברזל

למרגלות הר הגלבוע, בפינה קסומה בלב קיבוץ עין חרוד (איחוד) שוכנת לה "המכוורת" – בית קפה מיוחד במינו המשלב בתוכו גלריה לרהיטים וחפצי אומנות.

הדבורים אומנם עזבו מזמן את מכוורת עין חרוד, אבל הדבש וריח המתוקים והמאפים של הקונדיטורית יעל אגוזי עושים בהחלט את העבודה.
"על העוקץ" מנצח בעלה, חרש הברזל אייל אגוזי, שממלא את המקום ביצירות אומנות מפורזלות בברזל, מעשה ידיו, בתוספת חפצי אומנות ייחודים אחרים.

למי שאוהב לפתוח את הבוקר שלו בארוחה דשנה, מומלץ להזמין את ארוחת הבוקר של "מכוורת" הכוללת שתי ביצים על פי בחירה או אומלט עם תוספות לבחירה: בצל, פטריות, עשבי תיבול, פסטו, גבינה בולגרית ( לחובבי הז'אנר אפשר גם הכל ביחד), סלט ירקות ישראלי בעשבי תיבול טריים (היישר מגינת המכוורת) ושמן זית, צלחת מטבלים הכוללת מגוון חמאות וגבינות, צלחת זיתים, ריבת הבית, וגולת הכותרת: דג אינטיאס כבוש.

הארוחה מוגשת עם סלסלת מאפים הנעשים במקום בשלושה סוגים: קמח מלא עם בצל, שומשום ופרג, וכן שתייה חמה או קרה לפי בחירה.
בסיום הארוחה תזכו גם בפינוק קטן של צ'ייסר יין קינוח מתקתק.

התענוג יעלה לכל סועד 49 ₪, ואם תזמינו ארוחה זוגית תשלמו 45 ₪ לכל סועד.
במקום מוגשות גם ארוחות יותר קלילות הכוללות מגוון מאפים, קישים, מרקים (בחורף), טוסטים וסלטים.

מי שכבר קיים את הטקס הגסטרונומי בטבע, יכול ליהנות מקפה משובח ומגוון קינוחים מתוקים מדבש, הנעשים במקום עם המון שוקולד ועוד קצת שוקולד, וגם מאפים, עוגות, עוגיות, גלידה, פירות יער ועוד.

החל מ- 6 בנובמבר תארח "המכוורת" פעמיים בשבוע מהשעה 18:00 עד 23:00, שף שינצח על תפריט של פירות ים, דגים, רביולי פסטות; ולצדם יוגשו לסועדים גם יינות משובחים.

בזמן השהות במכוורת ניתן להסתובב במתחם בית הקפה המשמש גם כגלריה לאומנות ולרהיטים בעבודת יד, וליהנות מהאווירה המיוחדת. יצירות האומנות במקום מוצעות למכירה, אומנם לא במחירים זולים במיוחד, אבל לחובבי האומנות שביניכם, ולאלו האוהבים לקשט את ביתם בחפצי אומנות ייחודיים, בהחלט מדובר בחוויה אמיתית.

ניתן לתכנן ולעצב חפצי אומנות על פי טעמכם האישי.
ניתן לקיים אירועים במכוורת בהזמנה מראש.

המכוורת
קיבוץ עין חרוד (איחוד)
טל. 04-6486263
ב'- ה' 9:00 עד 17:00, ו' 9:00 עד 14:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר