הנשיקה הולכת רחוק עם תפריט מעורר פריון

מסעדת הנשיקה בזיכרון יעקב חושבת כנראה שנשיקה אינה מספיקה, ומציעה עתה תפריט מיוחד שבבסיסו מרכיבים המעוררים פיריון ותשוקה מתורות ואמונות שונות

מסעדת הנשיקה בזיכרון יעקב חושבת כנראה שנשיקה אינה מספיקה, ומציעה עתה תפריט מיוחד שבבסיסו מרכיבים המעוררים פיריון ותשוקה מתורות ואמונות שונות.

התפריט יוגש במסעדה לצד התפריט הרגיל בין 15 בספטמבר עד 15 באוקטובר, כאשר על גב התפריט יתפרסמו סגולותיו של כל אחד מן המרכיבים מעוררי החשק, עם התייחסות לאמונה או הסברה המדעית ממנה הוא מגיע. בנשיקה ממליצים ללוות את הארוחה ביין "בראשית" המיוצר עצמאית בתוך המסעדה.

את ההשראה לתפריט שאבו קרן ורונן רביב, זוג בעסקים ובחיי היום יום, מאמונות ותורות שונות. מהרפואה הסינית הביאו את הסברה על קטניות ובשר האדום. בתקופת הרומאים שימש הבזיליקום כצמח מרפא הניתן לנשים אשר התקשו להרות. גם הוכחות מדעיות הוכנסו לתפריט, כמו שימוש ביין אדום, ואפילו סחלב חם הידוע בהיותו מחזק את האון הגברי.

הצצה לתפריט שחלק מהמנות בו נראות תמימות לחלוטין:
סלט עשבי תיבול שקדים רימונים ושומשום (39 ₪), סלט שורשים (42 ₪ ), סלט תאנים וגבינה כחולה (44), פטוצ'יני רחב ברוטב שמנת וביצי דגים מיובשות (54 ₪), דג קוד צלוי במחבת על מצע עדשים אדומות אפונה ובזיליקום (98 ₪), אסאדו עגל ברוטב יין אדום (85 ₪), שווארמה עגל על מצע טחינה אורגנית (98 ₪), סחלב חם (30 ₪), מאפה פטל (33 ₪) לפי הרפואה הסינית.

מסעדת הנשיקה בזיכרון יעקב נוסדה בשנת 1999 ע"י הבעלים קרן ורונן רביב. רונן יליד זיכרון, הקים את המסעדה על שרידיו של בית סבו, והמסעדה נושקת לביתם הפרטי של בני הזוג. הכניסה למקום היא דרך שביל מטופח המוביל לחצר פנימית גדולה עשירה בעצי נוי וערוגות תבלין. רונן השף מציע אוכל ממטבח אישי שהוא אוהב לבשל.


הנשיקה
רח' המייסדים 37 בחצר, זיכרון יעקב
טל. 04-6390133

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר