הסושיה: אופציות טובות במחירים הוגנים

החידושים בתפריט של הסושיה אינם רבים במספרם, אבל יש להם נוכחות בכל חלקיו. הסושיה ממשיכה להציע אופציות טובות לחובבי האוכל האסיאתי בכלל והסושי בפרט, במחירים הוגנים במיוחד

רשת הסושיה השיקה לאחרונה מספר חידושים בתפריט שלה, כחלק מהשדרוג המתבקש בעונת הקיץ. כל מסעדה ורשת מסעדות נוהגת לעשות את זה, כדרך למשוך לקוחות הסקרנים לטעום חידושים.

אנחנו בדיוק כאלה: לקוחות סקרנים לחידושים קולינריים, כך שביקרנו באחד הימים טרם החג בסניף של הסושיה בתל אביב, אחד מתוך 11 סניפים הפועלים במקומות שונים בארץ (בקרוב ייפתח הסניף ה-12, ברחובות).

החידושים בתפריט של הסושיה אינם רבים במספרם, אבל יש להם נוכחות בכל חלקי התפריט. כך למשל, המנות הראשונות קיבלו תוספת של ברוקולי וכרובית בטמפורה – שישה פרחים גדולים ובשרניים של הירקות הללו, מצופים בשכבה עבה של טמפורה ומטוגנים כהלכה (20 שקלים). גם מנת שיפודי הסלמון חדשה יחסית, וכוללת שלושה שיפודים ועליהם נתח סלמון צרובים היטב, בתוך רוטב סויה (27 שקלים).

תפריט המוקפצים, למי שלא רוצה סושי, התרחב עם שתי מנות חדשות. מתוכן בחרנו את הפאק קפאו, מנה הכוללת בשר בקר קצוץ ומתובל, ביצת עין, בצל, פלפלים, בזיליקום, והכל על אורז. הביצה היתה אמנם עשויה מדי והיה חסר מלח במנה, אך השילוב של כל הרכיבים ביחד יצר מנה טעימה ומשביעה (47 שקלים).

מי שבא לכאן בגלל הסושי, ימצא שתי מנות חדשות בקטגוריית האינסיידאאוט. הריינבאו דגים כולל שמונה יחידות של סושי העטופות בסלמון, טונה ודג לבן, עם סושי עשוי כהלכה הכולל בתוכו גזר ואבוקדו (40 שקלים). קטגוריית הספיישלים כוללת את האינסיידאאוט פרש, כלומר שמונה חתיכות של סושי ובתוכו סלמון, דג לבן, אבוקדו וספייסי מיונז, ומבחוץ הוא עטוף בפרוסת לימון דקה. זו מנה מוצלחת בין השאר בזכות השילוב של חריפות וחמיצות גם יחד (33 שקלים).

מלאים עד אפס מקום, עם כמה חתיכות של סושי שהלכו איתנו הביתה לשמש כארוחת בוקר מאוחרת, ויתרנו על הקינוחים והמשכנו בדרכנו. המסקנה: הסושיה ממשיכה להציע אופציות טובות לחובבי האוכל האסיאתי בכלל והסושי בפרט, במחירים הוגנים במיוחד.

לפרטים נוספים: 9969*
www.hasushia.com

צילום דרור כץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר