הסושיה מרחיבה תפריט

בהתאם לחיבה העזה של הישראלים לסושי, הרשת מציעה מגוון של מנות סושי זולות יחסית, עם אפשרות לאכול במקום, לקחת הביתה או להזמין עם שליח ברגעי הרעב

הרחבת התפריט של רשת הסושיה, הייתה הסיבה שבגינה נכנסנו לראשונה לאחד מסניפי הרשת בתל אביב. על הרשת כבר שמענו הרבה קודם לכן, אבל לאכול בה, טרם יצא לנו.

בהתאם לחיבה העזה של הישראלים לסושי, הרשת מציעה מגוון של מנות סושי זולות יחסית, עם אפשרות לאכול במקום, לקחת הביתה או להזמין עם שליח ברגעי הרעב. המקום עצמו נעים לישיבה, עם מספר שולחנות בשילוב מקומות ישיבה סביב הבר – שבו מכינים סושי, כמובן.

אז מה התחדש בתפריט? כדורי סושי, כלומר כדורים עגולים של אורז סושי עם אושינקו (צנון יפני) וקמפיו (דלעת יפנית), עטופים בנתחים של טונה אדומה, סלמון או דג לבן. מנה מיוחדת האמורה להיות מוגשת עם רוטב של שמנת וטחינה (18₪). במבחן המציאות הכדורים לא היו ממש עגולים, אך הדגים היו טריים, המילוי היה נדיב, והאורז היה דביק במידה הנכונה, כמו בכל המנות שטעמנו.
החיסרון היחיד של מנה זו – שגם חזר בכל המנות, הוא שהאורז נעשה עם מעט מדי חומץ, מה שהפך אותו למעט תפל לטעמנו. הרוטב של מנה זו לא התלווה אליה משום מה.

הצלופח המעופף נכנס גם הוא לתפריט של הסושיה במגוון מנות. אנו ניסינו אותו בסושי אינסיידאאוט, כשהוא מגיע עשוי מעט, אם הצלחנו לזהות נכון, יחד עם מלפפון, רצועות סלמון סקין ורוטב טריאקי (28 ₪). הודות לעשייה של הצלופח המנה הייתה מעט חמימה.

עוד חידוש הוא סנדוויץ' סושי, הכולל בטטה, טמגו ואבוקדו בפאנקו (23 ₪) או סלמון ואבוקדו מעוטר בפירורי טמפורה (33 ₪). אנו ניסינו את הסוג האחרון, שהיה טעים במיוחד, הודות למילוי הנדיב ופירורי הטמפורה.

לכל זה התווספה מנה מעט מערבית – חזה עוף, עשוי עם פאנקו או עם שום וסויה, המגיע לשולחן עם אורז חם העשוי עם מעט ירקות וסלט טרי בצד. ניסינו את חזה העוף עם השום והסויה, שהיה עסיסי במידה מפתיעה. האורז היה חביב אך לא מיוחד, והסלט היה עשוי טוב. 42 ₪ למנה, וזו היחידה מכל אלו שניסינו שלדעתנו תו המחיר שלה היה מעט גבוה. השאר היו זולות באופן מפתיע לטובה.

בסך הכול היה מהנה וטעים, עם מחירים נוחים ואיכות טובה של אוכל. רק שפרו את האורז שאתם מכינים, ואנו נהיה ממש מרוצים.

הסושיה
משלוחים 9969*
א'-ו' 11:30-1:00 , שבת 12:30-1:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר