הסקוטית משיקה בוז'ולה וילאז' נובו 2008 מבית ז'וזף דרוהין

יחד עם כל העולם, באותה שעה בדיוק, תשיק "הסקוטית" את יין הבוז'ולה נובו, ביום רביעי ה– 19 בנובמבר

יחד עם כל העולם, באותה שעה בדיוק, תשיק "הסקוטית" את יין הבוז'ולה נובו, ביום רביעי ה– 19 בנובמבר. בהמשך להצלחה של השנה הקודמת, מקבלים במרכז המכירות של הסקוטית את פני היין "הצעיר" בחגיגה של ממש, עם מוסיקה, כיבוד ומצב-רוח טוב. חגיגות כאלה מתקיימות בחנויות יין ובמסעדות רבות, בכל רחבי הארץ. מאחר ואת היין יש לפתוח, על פי הנוהל, רק בחצות, ברוב המקומות נוהגים למזוג יינות נוספים לטעימה עד לשעה היעודה.

בוז'ולה וילאז' נובו 2008 יימכר במרכז המכירות החדש של "הסקוטית", בחנויות היין המובחרות ובמסעדות המובילות.

מסורת היבוא של יין הבוז'ולה נובו לישראל על ידי "הסקוטית" החלה כבר לפני כ-15 שנים ונמשכת מאז ועד היום. מאחר ואת היין הצעיר יש להביא במשלוחי אוויר (על פי חוקי אזור הבוז'ולה, את היין ניתן לשלח מהיקב רק כ- 4 ימים לפני מועד ההשקה), עלויות היבוא מייקרות מאוד את המוצר ביחס למחירו בשווקים המקומיים באירופה. בשנים האחרונות צומצם יבוא ה"נובו" והכמויות מוגבלות מאוד. לאלה שרוצים להבטיח לעצמם טעימה מה"צעיר" הזה, רצוי להקדים את הזמנתו מראש.

בוז'ולה וילאז' נובו 2008 של יקב ז'וזף דרוהין – אופי עמוק ומלאות
ה"נובו", מגיע מאזור הבוז'ולה וילאז', שהוא אזור מצומצם ואיכותי יותר. הוא יין צעיר עם ארומה פירותית בולטת ונעימה של ענבי גאמיי. ליין צבע אדום שני עמוק עם גוון כחלחל, ארומות וטעמי תותים ודובדבן בר. היין מאוזן מאד עם חומציות מבורכת. סגנונו – קלאסי, מאד מסורתי. יין זה אמור לתת הנאה מרובה לכל חובבי הבוז'ולה. מחיר מומלץ : 75 ש"ח

חגיגות הבוז'ולה ב"הסקוטית": יין, אוכל ומוסיקה טובה
יין ה"בוז'ולה וילאז' נובו 2008" יהיה "הכוכב" באירוע הבוז'ולה, שיתקיים במרכז המכירות של "הסקוטית" ביום רביעי, ה- 19/11/07, החל מהשעה 21:30. החגיגות יכללו טעימת יינות צרפתיים נוספים, יינות הילולים ישראליים, אוכל קל, הופעת ג'אז LIVE ובעיקר אווירה של "בוז'ולה".
האירוע פתוח לקהל הרחב, מחיר הכניסה: 35 שקלים בלבד. כל משתתף יקבל כוס "קריסטל" תוצרת  "שפיגלאו" במתנה.

טלפון לבירורים: 03-5434500 או במייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר