הצלע השמינית – שירה בצלחת

מתי יצא לכם לטעום מרענן חך של תותים עם עלי כוסברה ושמן כוסברה עם בלזמי עדין ועוד רוטב קטנטן של הדרים? אף פעם, נכון? אבל זה היה שם וזה היה נפלא

חבר'ה, חבל על הזמן מזמן. אגש ישר לסיפא: רוצו!!!
שף שלומי קצין, הצלע השמינית
כשעמדתי עם אלעד חברי ושוחחנו עם שלומי קצין, השף של המסעדה בסופה של ארוחת טעימות ארוכה, שלא לומר מתישה במידת מה (הלסת כאבה לי אחרי כמעט ארבע שעות של לעיסה…), התפייטתי ואמרתי לו שהוא משחק משחק מעניין עם המיינסטרים של הקולינריה הישראלית. הוא משתמש בכל החומרים המקובלים אבל עושה את זה בלולאות ספירליות מתוחכמות.

מתי יצא לכם לטעום מרענן חך של תותים עם עלי כוסברה ושמן כוסברה עם בלזמי עדין ועוד רוטב קטנטן של הדרים? אף פעם, נכון? אבל זה היה שם וזה היה נפלא. ובכוונה פתחתי בדוגמא זו. כולה מרענן חך. הכי לא צפוי והכי שיש!

עוד דוגמאות? ה"שקשוקה" עם הקלמארי הממולאים בבשר כבש טחון ברוטב עגבניות מטריף. שלומי בא להתנצל על שהמרקם של הקלמארי לא יוצא לו כמו שהוא רוצה, ויש לו בעיה טכנית שהוא צריך לפתור… באמת שאין לי מושג על מה הוא מדבר. שירה בצלחת! לא פחות.
מנת השרימפס עם כרוב הניצנים הטרי היתה מקסימה בעיני.
אם היה משהו שלא כל כך אהבתי, היתה זו מנת הדבלים עם כבד האווז, אבל זה בעיקר כי איני אוהב דבלים.

לא ארחיב יותר מדי. ארוחת טעימות של 10 מנות עלתה 150 ₪ לאדם. לא טעות. תמורה מדהימה למחיר. הרימו טלפון ולכו לבלות.

מקום נעים וכיפי בגובה העיניים. משדר פשטות מתוחכמת או תחכום פשוט, אבל אל תטעו. זה מוסד שטוב שחזר אלינו מגלגולו הקודם בהרצליה מלפני 6 שנים, והוא זקוק לתמיכה והצבעה ברגליים. כדי לעבוד ברמת מחיר כל כך מפרגנת ללקוחות, צריך לקלוט את הקטע ולפרגן בחזרה. אני לשם חוזר גם חוזר.
שאפו לשלומי.

הצלע השמינית
רח' רמב"ם 16 במדרחוב נחלת בנימין, היכן שהיה בר היין של טרואר
טל.  03-5100995

דני גליל הוא מנהל המכירות של יבואנית היינות מרש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר