הרדוף מציגה סדרת ממרחים אורגניים בטעמי חרובים, שוקולד ושוקולד אגוזים

מוצרי הסדרה מותאמים למריחה על לחם ככריך לארוחת עשר, להעשרת מאפים ועוד, ומהווים תחליף אורגני למוצרים מקבילים בשוק, בטעם משובח שפותח ישירות לקהל של משפחות וילדים. ממרח החרובים, לדוגמא, מומלץ כתחליף בריא במיוחד למי שמעוניין לגוון ולהחליף את תצרוכת השוקולד היומיומית עם מוצר מהטבע, נטול רכיבי קקאו

לראשונה בישראל- חברת הרדוף תוצרת מזון אורגני, מציגה סדרה חדשה של ממרחים אורגניים. המוצרים ישווקו בטעמים ממרח חרובים, ממרח שוקולד וממרח שוקולד אגוזים.

מוצרי סדרת הממרחים מבוססים על טהרת הרכיבים האורגניים, ביניהם: אבקת חרובים אורגנית בממרח החרובים, קקאו דל שומן אורגני בממרח השוקולד ובממרח השוקולד אגוזים; וכן אגוזים אורגניים בממרח השוקולד אגוזים.

מוצרי הסדרה מותאמים למריחה על לחם ככריך לארוחת עשר, להעשרת מאפים ועוד, ומהווים תחליף אורגני למוצרים מקבילים בשוק, בטעם משובח שפותח ישירות לקהל של משפחות וילדים. ממרח החרובים, לדוגמא, מומלץ כתחליף בריא במיוחד למי שמעוניין לגוון ולהחליף את תצרוכת השוקולד היומיומית עם מוצר מהטבע, נטול רכיבי קקאו.

בהמשך צפויה הרדוף להרחיב את הסדרה עם ממרחים חדשים בטעמים נוספים.

סדרת הממרחים האורגניים מהווה סנונית ראשונה בקטגוריה חדשה עמה יוצאת הרדוף בימים אלו, של מוצרים ייעודיים העונים לטעם והרגלי הצריכה של משפחות וילדים. הקטגוריה עתידה לכלול היצע רחב של מוצרים המיוצרים על טהרת עקרונות הגידול האורגני, קרי ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, דישון כימי וריסוסים.

הממרחים מוצעים באריזות זכוכית שקופות הנוחות לשימוש, ותורמות לשמירה על איכות המוצר.
משקל כל אריזה 350 גרם.
מחיר לאריזה: 20 ₪.
המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות המקומית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר