הרצליה אנדרגראונד ב- Bodega bar

ה- Bodega bar הוא בר בעל אופי מוזיקלי מחתרתי, המשלב סגנונות מוזיקה כגון אלקטרו, טכנו, דאבסטפ, ברייקביט וכו', ודואג לקיים תוכן מוזיקלי איכותי עם ליינים שונים בשילוב הופעות מקוריות

ה- Bodega bar הוא בר בעל אופי מוזיקלי מחתרתי, המשלב סגנונות מוזיקה כגון אלקטרו, טכנו, דאבסטפ, ברייקביט וכו', ודואג לקיים תוכן מוזיקלי איכותי עם ליינים שונים בשילוב הופעות מקוריות. המקום מיועד לתושבי המרכז המחפשים מקום קצת שונה עם אנרגיות טובות, מוזיקה טובה והברמניות הכי יפות בעיר.

על פתיחת המקום אחראים ארבעה חברי ילדות מהרצליה: יוני אורן, יובל הילמן, שמוליק בר-דן ועמרי בנימיני, אשר זיהו את החשיבות בפתיחת מקום עם מוזיקה איכותית. בר-דן הוא מראשוני פעילי סצינת האנדרגראונד בארץ; אחראי על אינספור מסיבות מחתרתיות שנערכו במוסכים, בבניינים נטושים ומקומות לא שגרתיים נוספים. בנוסף, בר-דן הגה וייסד את "ציון יום הולדתו של בוב מארלי" בארץ, אירוע שנתי בו משתתפים אלפי אנשים מזה שנים.

ל- Bodega bar  קונספט ייחודי שמעלה תחושת אפלוליות סקסית. לבר שלושה מפלסים: אזור הישיבה על הבר עם כסאות-ספה מוגבהים לבר, אזור VIP שכולל מתחם ישיבה בספות ואפשרות לישיבה על הבר, ואזור הבמה שעליה מתקיימות הופעות לסירוגין.

לאווירת המקום תרם המעצב "פילפלד" (המעצב הגרפי שאחראי לעיצוב עטיפות אלבומם של אמנים רבים ולכל עבודות העיצוב של MTV ישראל), ע"י שילוב תאורה עם ציורי קיר פסיכודאליים אותם מובילה דמות הגורילה האנונימית, חסרת הפנים שמייצגת את המקום ותורמת לתחושת המסתוריות.

Bodega bar 
רח' המנופים 8 הרצליה פיתוח

www.facebook.com/group.php?gid=26203182292

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר