הר חרמון 2007 של יקבי רמת הגולן: עכשיו התוויות גם בכתב ברייל לעיוורים

יקבי רמת הגולן ישווקו יינות מסדרת ירדן עם תוויות מיוחדות לאוכלוסיית העיוורים, ועליהן כיתוב בכתב ברייל. החל מבציר 2007, כל בקבוקי ירדן הר חרמון אדום, ובהמשך גם בקבוקי ירדן הר חרמון לבן, ישאו על גבי התווית האחורית כיתוב בכתב ברייל, אשר מתאר את שם הסדרה, היין ושנת הבציר

יקבי רמת הגולן ישווקו יינות מסדרת ירדן עם תוויות
מיוחדות לאוכלוסיית העיוורים, ועליהן כיתוב בכתב ברייל.
החל מבציר 2007, כל בקבוקי ירדן הר חרמון אדום, ובהמשך גם בקבוקי ירדן הר חרמון לבן, ישאו על גבי התווית האחורית כיתוב בכתב ברייל, אשר מתאר את שם הסדרה, היין ושנת הבציר.

הבחירה בירדן הר חרמון אדום כיין הראשון עם כתב הברייל נובעת מהיותו היין הנמכר ביותר של היקב, ולפיכך נבחר לשאת את דגל הנגישות של היקב.

על פיתוח התוויות עם דפוס הברייל עמל היקב יחד עם מפעל תדביק, אשר נענה לאתגר המיוחד ורכש את ציוד הדפוס היקר ושזו לו התנסות ראשונה בדפוס ברייל.

הר חרמון אדום ישווק בחנויות היין, ברשתות השיווק ובמרכז המבקרים של יקבי רמת הגולן. מחירו המומלץ לצרכן יעמוד על כ- 40 ₪.

יין ירדן הר חרמון אדום 2007 מציג ניחוחות דובדבנים טריים, פרי גרגרי יער ושזיף בשל, בשילוב רמזים לריבת פטל שחור, עשבי תיבול טריים ותבלינים. גוף היין, מורכבותו ונגישותו המיידית, הופכים אותו ליין פופולארי אצל רבים.
היין מורכב מזני ענבים בורדולזיים מסורתיים, והיין מבציר 2007 נוצר מצירוף של כל חמשת הזנים המסורתיים של בורדו: מרלו, קברנה סוביניון, קברנה פרנק, מלבק ופטיט ורדו. הענבים מגיעים מכרמים שונים ברמת הגולן. היין סיים תסיסה מאלולאקטית ובוקבק ללא סינון סטרילי.
היין מתאים לשתייה כעת ועד כשלוש שנים אחרי הבציר, עם מגוון רחב של מנות, כמו דג אפוי בנוסח 'Alla Romana' (עם עגבניות ועשבי תיבול), פיצה, או עם צלעות טלה המשוכות בשמן זית בגריל, מתובלות במלח גס, פלפל גרוס טרי ומיץ לימון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר