השוקולטייר פרנצ'סקו דרודי – כמו אבני חן או תכשיטים יקרי ערך

ביד אומן יצר השף אבני חן יפהפיות במבחר גוונים ומבחר צורות. צילום איריס לוי
לרגל תחילת שיתוף הפעולה עם כרמית הגיע לישראל השף קונדיטור הבינלאומי השוקולטייר פרנצ'סקו דרודי שקיים מרתון של סדנאות ואירועי טעימות מדן ועד אילת

ברור כי בכל ימות השנה שוקולד איכותי הינו פינוק מבורך, ועל אחת כמה וכמה בימי החורף. ברור גם כי כדי לייצר פרלינים איכותיים, טעימים וגם יפים למראה, חייבים להשתמש בחומרי גלם איכותיים. פעם הייתה סברה שחומרי גלם איכותיים לייצור פרלינים לא יכולים להיות כשרים – זה היה ממש אוקסימורון.  היום כבר ברור שזה לגמרי אפשרי.

מימין לשמאל: שף קונדיטור פרנצ'סקו דרודי, תומס פלוריאני – מנהל מכירות מזרח תיכון של מאסטר מרטיני, שף קונדיטור לורו לוי, דניאל ברוזין – מנכ"ל כרמית תעשיות. צילום איריס לוי
מימין לשמאל: שף קונדיטור לורו לוי, תומס פלוריאני – מנהל מכירות מזרח תיכון של מאסטר מרטיני, שף קונדיטור פרנצ'סקו דרודי, דניאל ברוזין – מנכ"ל כרמית תעשיות. צילום איריס לוי

חברת כרמית תעשיות ממתקים קיבלה את הנציגות הבלעדית בישראל לייבוא ושיווק של המותג האיטלקי "מאסטר מרטיני" (MASTER MARTINI), המתמחה בתחום האפייה, הקונדיטוריה והגלידה לשוק המקצועי, וזוכה להערכה בינלאומית מקונדיטורים מובילים בעולם. המותג משווק בעולם על ידי חברת יוניגרה האיטלקית – אחת החברות הגדולות בעולם לייצור ושיווק חומרי גלם לעולם המאפה והגלידה האיכותי, בעלת מחזור מכירות של 600 מיליון אירו. כל מוצרי החברה כשרים תחת השגחת ה- OU, ובשיתוף עם כרמית מבוצעים מהלכים לשדרוג כשרויות, על מנת לאפשר את הרחבת הפעילות בישראל.

צילום איריס לוי
צילום איריס לוי

מתניה שוורץ, מנכ"ל כרמית ממתקים, שמח על שיתוף פעולה חשוב זה בין החברות, ומדגיש כי המהלך הינו חלק מאסטרטגיית החברה, שעיקרה חיזוק קטגוריית השוקולד ונגזרותיו0 גם בשוק המקצועי בישראל, תוך מתן אפשרות של שימוש בחומרי גלם איכותיים בינלאומיים כשרים בארץ, לטובת המקצוענים בתחום. לדבריו: "תחת מותג  מאסטר מרטיני ניתן למצוא מגוון עצום של פתרונות לעולמות האפייה והגלידה, כמו  שוקולד ותחליפי שוקולד, קצפת צמחית פרווה, מחיות ורטבים לגלידה, מרגרינות ושמנים, מחיות לוז ופיסטוק איטלקיים איכותיים".

צילום איריס לוי
צילום איריס לוי

לרגל תחילת שיתוף הפעולה עם כרמית, הגיע לישראל השף קונדיטור הבינלאומי, השוקולטייר פרנצ'סקו דרודי, שקיים מרתון של סדנאות ואירועי טעימות מדן ועד אילת, לבכירי התעשייה בתחומי הקונדיטוריה והאפייה. ההשתתפות בסדנה הייתה חוויה מיוחדת, כאילו לקחתי חלק בסדנה לייצור אבני חן או תכשיטים יקרי ערך. ביד אומן יצר השף אבני חן יפהפיות במבחר גוונים ומבחר צורות. היה ממש קשה להחליט מה לטעום, אז טעמתי מכל הסדרות השונות – ואכן מושלם. אהבתי במיוחד את הפרלינים במילוי פירורי וופל ונוגט.

צילום איריס לוי
צילום איריס לוי

מנכ"ל כרמית אומר כי נכון להיום חומרי הגלם הייחודיים מופנים למכירה למגזר המוסדי, ואולי בעתיד תהיה אפשרות לרכוש אותם גם לשימוש ביתי. אני כבר מחכה, וממליצה גם לכם.

שף איריס לוי – קולינריה עילית במיטבה, 054-4944205 וגם בפייסבוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר