והנה פסטיבל אלכוהול מסוג אחר – פסטיבנא ב- 10 בספטמבר

שיתוף פעולה בין עמותות אור ירוק והרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, לבין ספקי האלכוהול בארץ הוליד את "פסטיבנא" – פסטיבל יין, בירה ואלכוהול ראשון מסוגו, אשר יכלול, לצד חגיגה של טעמים וטעימות גם חינוך בנושא צריכה נבונה של אלכוהול

שיתוף פעולה בין עמותות אור ירוק והרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, לבין ספקי האלכוהול בארץ הוליד את "פסטיבנא" – פסטיבל יין, בירה ואלכוהול ראשון מסוגו, אשר יכלול, לצד חגיגה של טעמים וטעימות גם חינוך בנושא צריכה נבונה של אלכוהול.

מאיר בנא, בעלי בנא משקאות מצומת ביל"ו ברחובות, מי שיזם את הפסטיבל, אומר: "הפסטיבל ישרת גם את קהל חובבי המשקאות וגם את אלה החרדים לשלום הנהגים והעמלים להחדיר את נושא השתייה והנהיגה למודעות הציבור".

מאיר בנא יזם את הרעיון יחד עם משרד יחסי הציבור ברנדי – שמפיק את הפסטיבל, ושיתוף הפעולה עם עמותת אור ירוק ועם הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול היה אחד הצעדים הראשונים בדרך להשלמת ערב אלכוהול אחר.
מטרת הפסטיבל היא לחשוף את הקהל הרחב למותגי יין ואלכוהול שונים ומגוונים, ולספק להם טעימה קטנה מחוויית הקנייה והשתייה, בשילוב של חינוך לצריכת אלכוהול נבונה ומניעת נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

הפסטיבל ייערך ב-10 בספטמבר, ממש לפני ראש השנה, במתחם ביל"ו סנטר, בשטח הצמוד לחנות של "בנא משקאות", החל מהשעה 17:00. ישתתפו בו חברות מובילות בתחום האלכוהול (ביניהן טמפו, טימקו וטפרברג), הקהל ייהנה מהפתעות רבות וממחירי מבצע מיוחדים.

עמי קוטין, מנהל המחלקה לבטיחות בדרכים בעיריית רחובות, דאג לשיתופי הפעולה עם עמותת אור ירוק ועם הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, והוא מסביר מה מצפה למבקרים הרבים: "כל מי שיגיע יזכה לעבור את החוויה המיוחדת מאוד של משקפי האלכוהול, שמדמים מצב של נהיגה תחת שיכרות. בנוסף, תהיה עמדה עם נשיפונים מיוחדים לבדיקת רמת האלכוהול, וכמובן שנחלק חומר הסברה מיוחד המדגיש את החשיבות של צריכה נכונה של אלכוהול".

"פסטיבנא" – 10 בספטמבר, רחבת בנא משקאות, מתחם ביל"ו סנטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר