וולנטיין דיי 2018: חג האהבה במסעדות ועוד דברים טובים

כמו בכל שנה המסעדות נהנות מערב פעיל במיוחד באמצע השבוע, ולזוגות האוהבים מכל המגדרים יש הזדמנות נוספת לבילוי שכולל גם ארוחת ערב חגיגית. ליקטנו עבורכן ועבורכם חלק מההצעות, כולל בתחום היין. חג שמח!

 ארוחת Valentines רומנטית במסעדת עראיס ממתחם שרונה בתל אביב

צילום בועז לביא
צילום בועז לביא

מסעדת ARAIS מציינת את הערב הכי רומנטי בשנה בארוחה זוגית. המקום יקושט וורדים אדומים יחולקו לאורחות כשיגיעו למסעדה עם בני זוגן. לשולחן יוגשו כוסות יין לבן או אדום לבחירת הסועדים. התפריט נשאר פתוח על מנת שכל אחד יוכל לבחור לטעמו. לקינוח יוגש לזוג אחד מהקינוחים המתוקים לבחירתם כשי מהמסעדה. מומלץ להזמין מקום מראש.

עראיס – מתחם שרונה מרקט, תל אביב. 03-5509070

קופינאס חוגגת את יום האהבה בערב רומנטי באווירת המושב

מסעדת קופינאס השוכנת במושב צור משה, מציינת את יום האהבה ב-14 לפברואר בערב רומנטי במיוחד. במהלך הערב יוגשו ספיישלים מושקעים ומפתים עליהם אמון השף ירון שנבל, שיפגישו חומרי גלם איכותיים ממיטב התוצרת המקומית, יחד עם הגשה צבעונית. בין הספיישלים: קלמרי צרוב על הפלנצ'ה, בליווי קוביות תפוחי אדמה, שום קונפי ובצל סגול על יוגורט עיזים ומיקס פריך של קולרבי וצנון; סטייק אנטריקוט עטוף בחמאת שום ועירית; וקינוח חורפי: מוס מסקרפונה ותותים טריים עם טוויל קריספי עשוי קדאיף ומרנג שקדים. לצד התפריט יוגשו גם קוקטיילים  שנרקחים בבר של קופינאס. כל אלה בתפאורה רומנטית והמוזיקה הנעימה שברקע.

קופינאס – השיבולים 3 צור משה, 09-7722672

טאיה מציגה ערב ולנטיינס עם ספיישלים אסייתיים

מסעדת טאיה האסייתית שבקדימה, מציינת את ולנטיינס דיי ב-14.2 בערב מיוחד בו יוצעו לזוגות החוגגים ספיישלים מעשה ידיו של השף ירון שנבל, אשר מפגישים מנות דגל ממטבחים אסייתים מגוונים כמו התאילנדי, הוויאטנמי, היפני והאינדונזי. בין המנות: פילה סלמון בטריאקי, עם ירקות ברוטב פיקנטי של סויה ושמן צ'ילי, מלווה באורז לבן; פאד לי – אטריות אורז רחבות מוקפצות בווק עם תבשיל בקר וטלה בתערובת חמשת התבלינים הסינית, נענע, בצל ירוק, כוסברה, ליים, טבעות בצל מטוגן ושבבי שום קלוי. הקינוח: מוס מסקרפונה, שערות קדאיף ותותים בליווי טוויל שוקולד, טוויל שקדים ומרנג. אל המנות יצטרפו קוקטיילים מהבר, שמתכתבים עם המטבח האסייתי.

טאיה – האופה 1 קדימה צורן, 09-7728878

חוגגים אהבה בירושלים ב-14.2 – מקבץ מסעדות

ערבסק – מלון אמריקן קולוני

צילום מיקלה בורסטו עוזיאל
צילום מיקלה בורסטו עוזיאל

במלון אמריקן קולוני בירושלים תתקיים ארוחת ערב רומנטית לכבוד ולנטיינס דיי במסעדת 'ערבסק' של המלון.  המנות שנכללות בתפריט הוכנו בניצוחו של שף המלו, דיויד דידס, המשלב בין מנות אירופאיות קלאסיות למטבח ערבי מזרח התיכוני. המחיר 260 ₪ לסועד. בין המנות שיוגשו: דג סלמון עטוף בכרישה בתיבול יין לבן ועשבי תיבול, בויאבז עם קפוצ'ינו דלעת, פילה טלה בזיגוג לבנדר ובליווי פניני תפוחי אדמה מוקפצים ומקצפת סלק, פבלובה העשויה ממרנג, קצפת ופירות העונה.

החצר

מסעדת השף "החצר" בניצוחו של שף מוטי אוחנה, מציעה תפריט מיוחד לערב חג האוהבים – ארוחה טעימות של 10 מנות במחיר של 230 ₪ לאדם. הארוחה כוללת מנת פתיחה של פלטת מזטים, קרפצ'יו לוקוס עם תותים צ'ילי ובזיליקום, סלמון סו-וויד עם קרם תירס טרי, סלט אנדיב עם פקאנים מסוכרים ואגסים ביין אדום, מקרון כבד אווז, שקדי עגל בפחם הדרים קרם תפוח אדמה וציר בקר, טטאקי פילה בקר סלט שורשים וקשיו, באו אסאדו, סינטה נברסקה עם מח עצם קרם בצל וראגו פטריות עם תרד ברוטב יין אדום, ולקינוח ביצת הפתעה- כדור מרנג במילוי קרם וניל וקרם מנגו, עם רוטב פירות יער.

אנג'ליקה

צילום דור כהן
צילום דור כהן

מסעדת השף הירושלמי בבעלותו של שף מרכוס גרשקוביץ' ובניצוחו של שף יהונתן שרביט, מציעה ארוחת טעימות של 7 מנות במחיר 300 ₪: מרק שורשים ושוקולד מריר, סשימי דגי ים ברוטב הדרים, פילה תפוז דם, ג'לי יוזו וקרם אבוקדו, באן בשר זנב שור, סלט מיקרו וקשיו, גספאצ'ו, שמן ירוק ואורגנו מיובש, מוסר ים בקראסט תבלינים, ריזוטו עשבים, לימון פרסי ואבקת עגבניות, שוק אווז בגלייז של סויה שחורה עטוף בפיסטוקים, קרם תפוחים וקייל, מרק תותים בחומץ בלסמי וליים, כדורי פנקוטה, אבקת פטל, מקרון וניל ומרשמלו שרוף.

מסעדת נחמן

תפריט מנות חלביות חגיגיות אותן ניתן לקחת הביתה לארוחות החג
צילום אתי נמיר

המסעדה החלבית בכיכר המוסיקה מציעה תפריט חלבי עשיר לצד אופציות טבעוניות. לכבוד הוולנטיינס דיי תוגש ארוחה רומנטית זוגית במחיר 395 ₪. התפריט כולל מנות ראשונות, שתי עיקריות לבחירה וקינוח. בין המנות: סלט עדשים ובטטה, סביצ'ה דג ים ואשכולית אדומה, פוקצ'ה מהטאבון, פילה לברק על פירה בטטה וגזר מקורמל, ריזוטו פטריות וכמהין, פורל על גראטן תפוחי אדמה, קנלוני במילוי גבינת עיזים, עגבניות מיובשות וצנוברים.

בלו הול מיוסיק

צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

מסעדות בלו הול המשלבת בין אוכל למוסיקה חיה, מציעה לאוהבים שילוב מתאים עבור בילוי רומנטי, עם ארוחה זוגית במחיר 340 ₪. התפריט כולל שתי מנות ראשונות, עיקרית זוגית לבחירה וקינוח. בין המנות  לבחירה: טטאקי טונה על קרם קשיו בליווי סלט זוקיני וקארי אדום, סינטה צרובה על סלט אבוקדו חורפי ושומר חם, סטייק אנטריקוט זוגי על פירה סלרי ברוטב שוקולד, מנת דג זוגית ברוטב קרם שקדים, קרמבולה וריזוטו חיטה.

 כינור בכיכר

צילום דניאל לילה
צילום דניאל לילה

מסעדת הבשרים בכיכר המוסיקה מציגה תפריט ספיישלים של השף קובי קטני, המורכב ממנות עם נגיעות צרפתיות, המבוססות על מרכיבים טריים ואיכותיים מהשוק.  בין המנות: טרין ברווז עם צלפים, קורנישונים ואגס מקורמל, סיגר שקדי עגל וטלה מעושן, לחי עגל על ירקות שורש חורפיים בבישול ארוך, פילה לוקוס בליווי קינואה לבנה, קארי ירוק וסורבה כורכום, וספריבס עגל צעיר עם למון גראס וג׳ינג׳ר, בגלייז רימונים.

חוגגים אהבה במסעדת סילו: ארוחת וולנטיינס איטלקית ים תיכונית

צילום גל קולוג
צילום גל קולוג

מסעדת סילו בחולון תקיים בערב וולנטיינס 14 בפברואר, ארוחת ערב חגיגית הכוללת תפריט ספיישל בניצוחו של השף טל כהן יחד עם צוות המסעדה, וכולל מנות בנוסח איטלקי ים תיכוני, אשר יצטרפו לתפריט המסעדה הקיים: סביצ׳ה מוסר ים על קרם פרש מלפפונים, רוטב יוזו, בלסמי מצומצם, תותים, צ׳ילי אדום ואגוזי לוז – 65 ₪; סלט ארוגולה וחסה עם תותים טריים, קרם מנגו, ריקוטה פרסקה וקרוטוני פרמזן בוינגרט אגוזים – 65 ₪; ניוקי פילה בקר עם רוטב פיאמנטה איטלקי, מעל עלי רוקט ותותים – 85 ₪. קינוח: סימפוניה (בתמונה) – מוס מסקרפונה אוורירי רוטב פירות יער, רוטב אונגלייז, רוטב מנגו, שברי מרנג, תותים טריים ובוטנים מסוכרים – 47 ₪. להזמנות 03-5733315

סילו – מתחם "לה פארק" חולון, 03-5733315. חנייה בשפע בחינם

5 גוונים של שוקולד – קינוח קרמו מיוחד לוולנטיין במסעדת ARIA

מסעדת ARIA חוגגת וולנטיין עם תפריט ספיישל המציע קינוח מיוחד ושני קוקטיילים: קרמו שוקולד (בתמונה) – מתובל עם גנאש מוס אגוזי לוז וסורבה אקריגואה – 55 ₪; קוקטייל Aphrodisiac – זקאפה 23, אנגוסטורה אורנג׳, סירופ אגבה, מיץ תפוזי דם, לימון וחלבון – 66 ₪; קוקטייל  Marlin – טנקרי, קמפרי, מרסקינו, תפוזי דם לימון ואנגוסטורה אורנג׳ – 62 ₪. המסעדה תקושט בזרי פרחים לבנים ואדומים, והלאונג' בר יקושט בפרחים ובלונים לבנים.

ARIA, נחלת בנימין 66, תל אביב. להזמנת מקום: 03-5296054

Eat Drink Love – חוגגים את יום האהבה ב-Meat Kitchen

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

בערב יום רביעי  14 בפברואר, מסעדת השף הכשרה Meat kitchen של השף נדב נצר תחגוג את יום האהבה הבינלאומי עם תפריט מנות ספיישל, תפריט יינות וקוקטיילים- קוקטייל "ולנטיין ספייסי פיץ'" על בסיס וודקה, טריפל סק וחמוציות שיחמם את האווירה ודיג'יי  שינגן מוזיקת "צ'יל אאוט" במהלך הערב. ארוחת הערב תוגש בשלושה סבבים: 19:00-21:00, סבב שני – 21:00-23:00, סבב שלישי – כניסה עד 23:30 ובילוי עד השעות הקטנות של הלילה.

MeatKitchen – יגאל אלון 65, תל אביב. 03-6310684

ספינת האהבה מגיעה למסעדת הסוהו עם קומבינציית סושי ייחודית לכבוד וולנטיינס

צילום איציק בראל
צילום איציק בראל

מסעדת סוהו בראשל"צ תציין את ערב וולנטיינס בערב חגיגי ורומנטי. המסעדה תלבש אווירת חג בלונים אדומים ישתלשלו מהתקרה ושירי אהבה יתנגנו במהלך הערב. במהלך הערב יוזמנו הסועדים ליהנות ממנת ספיישל שהורכבה במיוחד ליום זה, ומאפשרת חלוקה ואכילה משותפת. LOVE BOAT –  רולים בסירה: טייפון, ג'קי רול, מג'יק רול וויט רול. המחיר: 199 ₪.

מסעדת הסוהו, משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון. 03-9658395

ארוחת ולנטיינס גרוזינית בטש וטשה עם מופע של טש טש והביז'וס

צילום בר איילון
צילום בר איילון

'טש וטשה' היא חמארה ומסעדה גרוזינית מודרנית בשוק הפשפשים ביפו. לקראת Valentine's Day, יום שכולו אהבה ב'טש וטשה' מכינים לכם ערב רומנטי, חמים ובעיקר טעים.ברביעי 14.2.18  תוצע ארוחה גרוזינית בשילוב מופע אתני ייחודי של 'טש טש והביז'וס'. מיקי מיראל, בעלי המקום, בנה הרכב מיוחד בו הוא סולן הלהקה, וינעים את זמנם של האוהבים בשירים רומנטיים וגם מקפיצים.  ארוחה זוגית ב'טש וטשה' ב-180 ש"ח לסועד: מנה ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה, קינוח לבחירה, בקבוק יין גאורגי לזוג.

טש וטשה –  בית אשל 31 שוק הפשפשים יפו.  053-4274825

חוגגים שבוע אהבה במסעדת 206 דגים

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

מסעדת 206 דגים בצהלה מציעה שבוע שכולו אהבה ואוכל טוב במחירים מיוחדים.  מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח ספיישל לחג האהבה ב-159 ₪ לאדם כולל כוס יין הבית או קאווה על חשבון הבית. התפריט נבנה על ידי השף איציק הראל, במרכזו דגים טריים ופירות ים והוא כולל מבחר מנות פיוז'ן עכשוויות ועדכניות. בין המנות החדשות בתפריט: קינואה שחורה וראשי קלמארי פריכים, סלט טונה נא, קרודו מוסר ים, רביולי סלק, קבב דגים, טונה עטופה באצות ושומשום, סלמון סיזר וצלפים בגריל. תפריט היינות כולל יינות ישראליים בלבד כדי לקדם תוצרת מקומית ולתמוך ביקבים כחול-לבן.  מיום רביעי 14.2.18 עד 20.2.18. החל מ- 17:00.

 206 דגים – משה סנה 4, צהלה תל אביב. 03-6483030

ולנטיינס במיטבול – Grill&Dinner: תפריט בוצ'ר זוגי הכולל מנה ראשונה ותוספת לבחירה

תפריט זוגי ומיוחד לרגל ערב חג האהבה הבינלאומי
תפריט זוגי ומיוחד לרגל ערב חג האהבה הבינלאומי, צילום עודד וגנשטיין

מסעדת "מיטבול גריל & דיינר" הממוקמת בראשל"צ, מציעה תפריט מיוחד לרגל חג האהבה ביום רביעי, 14.2.18 החל משעות הערב. הבוצ'ר – מנת הדגל של המסעדה, יוגש  בערב זה במשקל של 600 גרם המתאים לזוגות – סינטה, או אנטריקוט, כולל מנה ראשונה לבחירה ותוספת- 360 ₪. בוצ'ר פילה במשקל 600 גרם יוגש עם אותן תוספות – 390 ₪. הבוצ'ר מוגש על עגלת קצבים והפריסה נעשית לעיני הסועדים.

מיטבול – Grill&Dinner – דרך המכבים 8  ראשון לציון איזור התעשייה הישן. 03-9646468

מסעדת הקומה ה-11 מציעה תפריט ספיישל זוגי לרגל הוולנטיינס דיי

מסעדת הקומה ה-11 – מסעדת שף כשרה בניצוחו של שף אסף מישקובסקי, השוכנת במלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב, תציע לכבוד ולנטיינס דיי תפריט ספיישל זוגי במחיר של 420 ₪ לזוג.  התפריט כולל 2 קוקטיילים לבחירה מהמבחר שהרכיב מיקסולוג המסעדה אנטון קיידן, 2 מנות פתיחה של פולנטה תירס קונפי אווז ברביקיו, 2 מנות ראשונות של קרפצ'יו פורטובלו, קולי פלפל אדום וצ'יפס ירקות, 2 מנות עיקריות של אוסובוקו טלה חורפי מבושל בבירה וירקות הגינה או פילה לוקוס מלך הים בנוסח בוייבז ואיולי רואי, וקינוח של פונדו שוקולד עם מבחר מתוקים לטבילה זוגית. תפריט הקוקטיילים כולל בין השאר קוסמו וולנטיין, לאבלי מארי (בתמונה), מוחיטו אוכמניות, ורויאל דרימינג.

הקומה ה-11 – מלון קראון פלזה סיטי סנטר תל אביב (מגדלי עזריאלי, המגדל המרובע), להזמנת מקומות: 03-7774029 , 03-7774073

רשת קפה גרג מציעה הדפסת תמונה או כיתוב אישי על כוס הקפה

מתאים לוולנטיינס דיי: ברשת קפה גרג החליטו לקחת את תרבות הקפה צעד אחד קדימה באמצעות הדפסת תמונות או כיתוב אישי על כוס הקפה.  באמצעות מדפסת Ripple Maker המחוברת לאינטרנט ומשתמשת בטכנולוגיית הדפסה תלת ממדית, הופכת כל כוס קפה בתוך שניות לחוויית מדיה חברתית עבור כל לקוח. ניתן להדפיס על הקפה מתוך מאות עיצובים מוכנים מראש, להעלות תכנים ממותגים, או לאפשר ללקוחות להעלות ולהדפיס תמונות מהטלפון הסלולרי שלהם באמצעות אפליקציות ייעודיות למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS. ההדפסה זמינה ב- 120 סניפי גרג ברחבי הארץ.

רשת מקס ברנר' מציגה לרגל ולנטיין דיי: MAX PURE LOVE

צילום אלירן ניסן
צילום אלירן ניסן

כמיטב המסורת, את חגיגות הוולנטיין דיי חוגגים בחנויות רשת 'מקס עם מגוון של מארזי שי מיוחדים לאוהבים, והפעם PURE LOVE  – ביניהם: מארז 5 פרלינים – 32 ₪, מארז 9 פרלינים – 54 ₪,  מארז 18 פרלינים – 98 ₪, שלישיית פייבוריטס – 59 ₪, פונדו שוקולד רומנטי – 189 ₪. להשיג בכל נקודות המכירה ובכל סניפי מקס ברנר שוקולד בר ברחבי הארץ.

מסעדת "המוציא" של השף אבי לוי – ארוחה רומנטית עם מנות מהמטבח  האלג'יראי-מרוקאי

צילום דן לב
צילום דן לב

השף אבי לוי מציע גם תפריט מנות ספיישל, וכן הופעה חיה עם זמר בשירים רומנטיים, שבלילה יתחלפו בשירי טברנה שמחים. בין מנות הספיישל: כנאפה טלה בסירופ למון גראס ופיסטוקים – 88 ₪, לבבות ושוקולדים – מגוון שוקולדים בצבעי האהבה, גלידה וקרם קוקוס -38 ₪.

המוציא – יפו 113 ירושלים. יום רביעי, 14.2.2018 החל מ-18:00. יש להזמין מקומות מראש: 02-6310050

אהבה צרפתית ברשת קונדיטוריית שמו

צילום ישראל אלפסה
צילום ישראל אלפסה

רשת "קונדיטוריית שמו" של השף-קונדיטור מיקי שמו משיקה קולקציית קינוחים לאוהבים על טהרת הפטיסרי הצרפתי הקלאסי, שניתן לחלוק ולאכול בשניים בסיום ארוחת ערב רומנטית, או לקנות במתנה לאהובה ולאהוב כמנה אישית. במנות האישיות: אקלר I LOVE YOU – 19 ₪, אופרה לב –  19 ₪, מילפיי לב – 29 ₪, טוטאל שוקולד – 29 ₪. מנות זוגיות: קינוח אהבה זוגי – 100 ₪, לב ג'יווארה – שוקולד ולרונה – 100 ₪.

להשיג ברשת קונדיטוריית שמו

תפריט טעימות שף ויין ביקב אלכסנדר במושב בית יצחק

צילום שי שבירו
צילום שי שבירו

יקב אלכסנדר של היינן יורם שלום (בתמונה), השוכן במושב בית יצחק, יחגוג את הוולנטיין בערב טעימות של מנות השף  טל דרליצ'מן, לצד היינות היקב. 14.2 החל מהשעה20:00  בשני סבבים, הראשון עד 21:30, וסבב שני עד 23:00. מינימום הזמנה שתי מנות מכל סוג, כשהתפריט בנוי ממנות טאפאס מוגשות למרכז ומתאימות לזוג: מנות ב- 40 ש"ח כמו רביולי גבינות ברוטב שמנת, עגבניות (רוזה); או     קוביות סלמון ברוטב טריאקי על אורז מבושם. סלטים ב- 25 ₪ כמו סלט עגבניות שרי עם צנובר, זיתי קלמטה וגבינת פטה; או סלט סלק, גבינה בולגרית, תפוח חמצמץ, סלרי ואגוזי מלך בבלסמי. קינוח ב- 40 ₪ כמו זה המורכב במקום משטרויזל עם מוס שוקולד איכותי, שבבי שוקולד וזוג מקרון שוקולד. היינות שיימזגו (בתשלום) יהיו מסדרת ההורים ומסדרת הרזרב של היקב.

יקב אלכסנדר – להזמנות 09-8822956

וולנטיינס ברשת רק בשר: ארוחה זוגית חגיגית לקרניבורים

צילום אסף רונן
צילום אסף רונן

רשת רק בשר  מזמינה את הסועדים לחגוג עם ארוחת וולנטיינס זוגית על טהרת בשר לצד יין. הרשת רק בשר בכל סניפיה (סלמה ת"א, רמת החיל ת"א, חיפה וראשל"צ) דיל וולנטיינס הכולל מגוון סוגי בשר, כולל מנה ראשונה, תוספת ויין הבית ללא הגבלה. עיקריות: 350 גרם לבחירה: אנטריקוט ישראל,  אנטריקוט ברילוצ'ה או סינטה. 200 גרם לבחירה: פילה מיובא או פילה שאטו. מנות בשריות ראשונות: צ'וריסו ולבחירה 100 גרם של כבד אווז או מושכס או פיקאניה. לחילופין שתי מנות ראשונות (לא כולל סלט רק בשר). תוספות: תפו"א או בטטה. קינוח אחד לבחירה, 2 שתייה חמה לבחירה, יין הבית ללא הגבלה. המחיר: 450 ₪ לזוג.

להזמנות טלפון מרכזי של כל סניפי רק בשר: .1-700-55-00-28

ולנטיין במסעדת אסיה מוניקה בהוד השרון

צילום גליה אבירם
צילום גליה אבירם

בוולנטיין הזה אסיה מוניקה מתעטפת ורדים ומציעה תפריט זוגי, מגוון יינות חדשים ואווירה רומנטית. השף דניאל זך מציע מספר מנות ספיישל לאוהבים, כמו בראשונות: שרימפס בקארי צהוב עם קרם קוקוס, פרי עונתי, רוטב דגים, כוסברה ונענע – 46 ₪, בעיקריות: מרק ראמן עוף צלול עם אטריות סובה, ביצה , עוף, נבטים, בצל ירוק, מנגולד פטריות – 59  ₪, טי בון טלה בגריל עם חצילים, צ'ילי ופלפלים, בהוי סין ואורז מאודה – 125 ₪. קינוח טעימות זוגי – 65 ₪. יום רביעי 14.2.18, החל מ-19:30 בערב. הזמנת מקומות מראש, וניתן יהיה ליהנות גם מהתפריט הרגיל של המסעדה.

אסיה מוניקה – מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון, 09-7465353

וולנטיין דיי בוואלרו רסטרו בר הירושלמית

צילום אפיק גבאי
צילום אפיק גבאי

בערב יום האהבה 14.2 תלבש המסעדה אווירה רומנטית, עם מוזיקת רקע בסגנון קלאסיקות רומנטיות, בלדות ושירי אהבה, והאורחים יתכבדו בפרלינים. לצד התפריט העשיר והמגוון של המסעדה, יגישו בערב זה מנת ספיישל ייחודית, פרי יצירתו של השף אביב משה, השף היועץ למסעדה: פילה בקר וכבד אווז בציר מרלו ווניל – 220 ₪. קוקטייל זוגי: שמפניה ופירות יער אדומים – 69 ₪. ימים שלישי-רביעי, 13-14.2, מ- 18:30 עד אחרון הלקוחות.

ואלרו רסטרו-בר, אגריפס 80 פינת בית יעקב, שוק מחנה יהודה ירושלים. להזמנות 02-5465650

ולנטיין'ס דיי ב'טייגר לילי': ספיישל זוגי, קינוח רומנטי וקוקטייל של אהבה

צילום ארז אטיאס
צילום ארז אטיאס

לכבוד וולנטיין'ס דיי יוצעו במסעדות טייגר לילי-שרונה מרקט וטייגר לילי-רמת החייל: ספיישל זוגי של מדליוני פילה בקר על מצע של קריספי נודלס עם ערמוני מים, בצלצלי שאלוט, באק צ'וי, פטריות אנוקי ובצל ירוק ברוטב מתקתק (109 ₪); קינוח זוגי רומנטי – ציפוי קריספי "מתפצפץ" של שוקולד לבן ובייגלה עם קרם אנגלז קרמלי, קרם מסקרפונה וטראפלס שוקולד בלגי במרכז (45 ₪) וקוקטייל של אהבה על בסיס וודקה, ליקר פטל, קאווה וגרגרי טפיוקה (48 ₪). מלבד הספיישלים אותם יכינו השף יניר גרין וצוות הטבחים התאילנדים, ייהנו האורחים גם ממוסיקה ואווירה רומנטיים. רביעי 14.2, החל מהשעה 18:00.

טייגר לילי ת"א – הברזל 32, רמת החייל ; טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, ת"א, 1-700-70-70-97

"קוקטייל מאוהב" ברשת BBB

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

BBB – רשת מסעדות ההמבורגר, מציעה לכבוד הוולנטיין דיי ב-14 בפברואר, "קוקטייל מאוהב" שמכיל קמפרי, ג'ין גורדונס, חמוציות ופסיפלורה.  הקוקטייל יוגש במהלך כל חודש פברואר במסעדות הרשת ברחבי הארץ. מחיר הקוקטייל 33 ₪. חברי מועדון נהנים מ-10% הנחה.  כמו כן, לכבוד יום המשפחה תעניק BBB לחברי המועדון הטבה של 1+1 על ארוחות הילדים ביום חמישי 15.2.18 בין השעות 17:00-20:00 וביום שישי 16.2.18 בין השעות 17:00-12:00.

ולנטיינס מלגו מלבר סטייל

צילום יואב גורין
צילום יואב גורין

מרק דגים אדום ושרימפס קריסטל, ברוסקטה סלמון קונפי, קוביות טונה אדומה וניוקי בשר סרטנים – שף מוטי טיטמן ממסעדת "מלגו מלבר" הרכיב תפריט ספיישלים זוגי לרגל חג האהבה, עם מגוון מנות לחלוקה על טהרת גווני האדום והכתום. את האווירה ישלימו גם קוקטיילים מיוחדים בצבעי האש. תפריט הספיישלים יוצע ביום רביעי 14 בפברואר, ויוגש בנוסף לתפריט הקבוע של המסעדה. בין מנות הספיישל: זוג אויסטרים ג'ילרדו גרניטה תות (60 ש"ח); מרק דגים אדום ושרימפס קריסטל, כרוב סיני, פטריות יער, צ'ילי חריף וגריסיני ביתי (43 ש"ח); ניוקי  בשר סרטנים אפונה טרייה, ענני פרמזן וביסק פירות ים (125 ש"ח).

מלגו מלבר – רוטשילד 142, תל אביב, 03-6314214

וולנטיין במלון ממילא הירושלמי עם מנות ספיישל של השף קובי בכר

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

במסעדת רופטופ של המלון  יגישו ב- 14/2 תפריט ספיישלים לאוהבים פרי יצירתו של השף קובי בכר. בין המנות טרטר דג ים גספאצ'ו עגבניות תמר זיתי טאסוס במיה צרובה ועלה זהב (72 ₪), מנת כבד אווז צלוי,סלט גרנד סמית וקינואה אדומה ציר ברווז ולחם קלוי (86 ₪), מנת שקדי עגל במסבחה דלעת (68 ₪), פריים ריב 21 ימים בגריל פחמים, צ'ימיצ'ורי אגס קונפי וטוגנים (350 ₪), עוגת קוקוס, קרם קוקוס, ליים ותותים (45 ₪).

במסעדת הפי פיש של המלון יציעו מנות כמו פטריות מוקפצות, ביצה עלומה ולחם גריל (62 ₪), סלט ירוק, ויניגרט תמרים ואגוזי פקאן מסוכרים (54 ₪), בר ים צרוב בגריל קרם ארטישוק ותפוח אדמה קונפי (145 ₪), וקינוח לחג האוהבים:  שרלוט – ביסקוויט קולייר, מוס תות, קרם שוקולד לבן ותותים (45 ₪). במירור בר  של המלון תתקיים ב- 14/2 החל מ- 21:00 מסיבה באווירת אהבה עם די.ג'י, קוקטיילים מיוחדים ומנות ספיישל.

מלון ממילא, ירושלים – להזמנות למסעדת רופטופ, הפי פיש והמירור בר: 02-5482230

וולנטיין בפופינה: ספיישלים של השף אוראל קמחי, קוקטיילים ואווירה רומנטית

צילום חיים יוסף
צילום חיים יוסף

בין מנות הספיישל שיוגשו לסועדים ב- 14/2: פחזניות עם כבד אווז, ערמונים, פולי קקאו טחונים וריבת תותים וניל – 78 ₪, סשימי טונה עם ויניגרט של תפוזי דם, פדרו חימנז מצומצם וקינואה פריחה – 78 ₪. אל מנות הספיישל יצטרפו קוקטיילים כמו אולד פיישן עם קצפת תותים ונענע (48 ₪), קוקטייל אהבה הכולל ג'ין, מחית פסיפלורה, ליים ודבש (48 ₪), ונוספים.

מסעדת פופינה, אחד העם 3, נווה צדק תל-אביב. 03-5757477

סושיאל קלאב – ולנטיין בווייב סקסי

צילום נדב לודריקס
צילום נדב לודריקס

בסושיאל קלאב יחגגו ולנטיין בווייב סקסי עם מנות ספיישל של השף צביקה שטראוס, וספיישל קוקטיילים של המאסטר מיקסולוג מוש בודניק. בין מנות הספיישל הזוגיות: פלטת קרודו זוגית של מגוון דגים נאים המוגשים על קרח לצד רטבים בניחוחות אסיאתיים 92 ₪, פלטת בשרים זוגית עשירה במיוחד של בשרים מרמת הגולן עם נתחים כגון צלעות טלה, אנטרקוט וסינטה, ברוטב דמי גלס ותוספות 280-360 ₪. האוהבים יוכלו ליהנות מתפריט יינות ואלכוהול עשיר במיוחד, וגם ספיישל קוקטיילים כמו Lover Club – על בסיס ג'ין בומבי ספייר, סירופ תותים וקמומיל, לימון ואבקת סלק (46 ₪).

סושיאל קלאב, שד' רוטשילד 45/אחד העם 54, תל אביב. 03-5601114

רשת אגאדיר חוגגת אהבה עם כדורגל

רשת אגאדיר חוגגת את הוולנטיין, יום האהבה הבינלאומי, הפוך על הפוך, ומזמינה את זוגות האוהבים ליהנות מערב של חוויה לא שגרתית המשלב אנדורפינים בווליום גבוה, אלכוהול איכותי ואוכל. במהלך הערב יוקרנו על מסכי ענק משחקי מחצית ליגת האלופות פורטו מול ליברפול, וריאל מדריד מול פ.ס.ז'. ועל מנת לא לקפח אף אוהד –  כל גול יקנה לכולם צ'ייסר לבחירה (וודקה, וויסקי ,ערק) לשם החגיגה. הנשים ייהנו מקוקטייל שני חינם. ההטבה תתאפשר ביום ד' 14 בפברואר בכל סניפי הרשת החל מהשעה 21:00.

 אהבה נצרתית

צילום מאתר רסט
צילום מאתר רסט

שף אליאס מטר ממסעדת לוקנדה, מסעדת השף המחברת בין אוכל נצרתי מקומי למטבח האיטלקי במלון רמדה אוליבייה נצרת החדש מציע תפריט "מטורף מאהבה" שיכלול ערב בליווי סקסופון. בין המנות:  שרימפס גמבו טרי עם טוויל אווז על מצע קרם פלפל פסטה שחורה במילוי פולנטה (82 ₪ ); פטה כבד אווז עם קרם תותים וריבת בצל טרופית וטוסטונים (52 ₪ ); מוס שוקולד לבן בציפוי תות – גלידת תות, דף מרינג וקרם מסקרפונה ודובדבני אמארנה (48 ₪). החל מ- 18:00 עד אורח אחרון.

לוקנדה – מלון רמדה אוליבייה, דרך הציונות 29 נצרת. 053-9376670

דואט אסייתי-לטינו בניטן תאי

תפריט אסייתי המבוסס על חומרי גלם תאילנדיים
יהונתן בן חיים

השף שחף שבתאי מזמין לחגוג את יום האהבה הבינלאומי בשילוב מעורר חושים בין טעמי מזרח אסיה ואמריקה הלטינית. לצד התפריט הרגיל תוכלו להזמין פאייה זוגית עם פירות ים, עוף, צמחונית, דג (120-140 ₪); ולסיום מתוק במיוחד קינוח ספיישל ולנטיין זוגי אשר יוכן אישית על ידי שף קונדיטור על שולחנכם (64 ₪). עוד מהפתעות הערב: מוזיקה לטינית, קוקטייל  אקזוטי, ואירוח במטבח של Nithan Thai. מחיר הערב בהתאם להזמנת התפריט, כל ההפתעותעל חשבון הבית.

ניטן תאי – הארבעה 21 תל אביב. 03-5600555

וולנטיין יפני ב- TYO

תפריט ספיישל של השף יאמה סאן
תפריט ספיישל של השף יאמה סאן, צילום טל ציפורין

המאסטר סושי הבינלאומי שף יאמה סאן מציע לצד התפריט הרגיל  ספיישל אהבה- מתאבנים: 2 יחידות טונה פואה גרה, 2 יחידות שיפודי יקיטורי סלמון, ו-2 שוטים של אוייסטרס ג'ילארדו (84 ₪). עיקרית – טובן יאקי פירות ים (124 ₪); קוקטייל Mix Love -קטל וואן סיטרון תותים ולימון (56 ₪) .

טיו – מונטיפיורי 7 תל אביב. 03-9300333 החל מ-18:0

אהבה וויטנאמית

צילום מאתר האינטרנט
צילום מאתר האינטרנט

שף נופר זוהר מהווייטנאמית ק-פה האנוי בכיכר רבין, מציעה לצד התפריט הרגיל ספיישלים ווייטנאמים עם נגיעות צרפתיות ומקומיות, כמו פנני פורי כבד אווז – במילוי כבד אווז קרוקנט אגוזים צ׳אטני תות, פלפל מדגסקר וחזה אווז קריספי (63 ₪); פריים ריב על העצם  550 גר' ברוטב פלפל קמבודי, מח עצם, וירקות שורש על הגריל (379 ₪); קוקילידה וניל ופרפה אננס וקוקס (39 ₪).

ק-פה האנוי – מלכי ישראל 3 ת"א. 03-6771184. תחילת הערב ב-18:00

ז'ה טם בראיסה

צילום מאתר רסט
צילום מאתר רסט

שף אורי לוי מראיסה בשוק הפשפשים, עורך מחווה לקולינריה הצרפתית, ויגיש תפריט ספיישלים לצד התפריט הרגיל: מנת פתיחה – אויסטר ג'ילארדו עם חומץ חרז (שרי);  פתיחה-ביניים –  סופלה כבד אווז וכמהין; עיקריות – צלעות טלה וקרם תפו"א – מחווה לשף רובושון; קינוח – טארט טאטן עם גלידת וניל.

ראיסה – יהודה מרגוזה 10 שוק הפשפשים יפו. 03-6202262. החל מ-18:00 

חגיגות וולנטיינס דיי ביאקימונו

צילום מיטל סלומון
צילום מיטל סלומון

מסעדת יאקימונו מתחילה בחגיגות ה- 25 שנה להיווסדה. יריית הפתיחה בערב הוולנטיינס דיי החל מהשעה 19:00, בו תציע, בנוסף לאווירה רומנטית, גם תפריט יינות חגיגי בשיתוף יקבי רמת הגולן במחירים מיוחדים, שיוגש לצד תפריט הטעימות קאייאסאקי החדש שהושק לאחרונה וכולל מבחר ממנות הדגל של המסעדה: ירדן בלאן דה בלאן (48 ₪ לכוס), ירדן סוביניון בלאן (30 ₪ לכוס), ירדן קצרין שרדונה (52 ₪ לכוס), ירדן פינו גרי (34 ₪ לכוס), ירדן מלבק  (52 ₪ לכוס). מחיר תפריט הטעימות קאייסאקי: 185 ₪ לאדם. מוגש לזוג סועדים ומעלה. מומלץ להזמין מקומות מראש.

יאקימונו – רוטשילד 19 תל אביב. 03-5175171/2

לא רק מסעדות  – גם יין ויקבים

יקב טוליפ בפופ אפ בר יין בוולנטיין

יקב טוליפ השוכן בכפר תקווה בקריית טבעון, פותח לראשונה דלתות בשעות הערב, ויהפוך לבר יין לערב אחד ב- 14.2, יום רביעי. בין השעות 18:00-23:00 ניתן יהיה ליהנות מתפריט יינות שיוגשו בכוסות במרכז המבקרים של היקב, החל מ- 19 ₪ לכוס, וכמו כן מכיבוד קל ומנות קלות לבחירה, כגון פלטת גבינות בוטיק איכותיות ופלטת ירקות במחירים ידידותיים

יקב טוליפ – לפרטים והזמנות 04-98300573

יקבי כרמל מפיצים אהבה במהדורה מוגבלת לרגל Valentines day

לקראת יום האהבה הבינלאומי ב-14.2.18, יקבי כרמל מזמינים אתכם אתכם להעניק לאהובים שלכם בקבוק יין מעוטר בכרטיס ברכה מעוצב. את המהדורה המוגבלת ניתן למצוא ברשתות טיב טעם, קשת טעמים, טיב טעם אין דה סיטי, AM:PM, בפורמטים השכונתיים של הרשתות הגדולות, ובחנויות המתמחות.

Love & Wine ביקב קסטל

יקב קסטל - צילום אלירן רובין
צילום אלירן רובין

לרגל חג האהבה ביום רביעי 14 בפברואר, יקב קסטל של משפחת בן-זקן פותח את שעריו ומציע לאוהבים להגיע לביקור במרכז המבקרים של היקב במושב יד-השמונה (בסמוך לנווה אילן). הביקור יכלול הדרכה וטעימת יינות עם הצוות המקצועי של היקב, הצצה למרתף החביות העשיר וסיור מקיף ברחבי היקב. יש לתאם מראש את הסיורים ש נערכים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00. המחיר 130 ש"ח למבקר.

יקב קסטל – מושב יד השמונה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר