וולנטיינס דיי 2021: יינות ורודים לחגוג איתם

Valentine’s Day – יום האהבה הבינלאומי הינו הזדמנות מצוינת לחגוג אהבה ולפנק מישהו קרוב ללב בארוחה רומנטית עם יין איכותי וליהנות מערב אינטימי בבית. הרוזה ילווה בהרמוניה כל סעודה רומנטית לאוהבים

יקב סגל רוזה רכסים 2019

דבר היקב: סדרת רכסים של יקב סגל כוללת יינות מכרמים יחידניים בגליל. רוזה סדרת רכסים דישון בציר 2019 עשוי מ- 100% ענבי קברנה סוביניון. היין שהה על קליפות הענבים במשך שעתיים בלבד, ומיד לאחר מכן הועבר למכלי התסיסה. זמן קצר זה הספיק ליצירת הצבע הוורדרד הסמוק והמוכר. היין תסס בעזרת שמרים ארומטיים על מנת לשמר את האופי הפירותי של הענבים. כל אלו תרמו ליצירת יין פירותי, ארומטי וקליל המשאיר טעם של עוד. צבע היין וורדרד סמוק בהיר. באף היין חושף ארומות פירות אדומים כתותים ודובדבן אדום. אלו מלוות בנגיעות הדרים ואופי טרופי. בפה היין רענן, עם טעמי דובדבנים, פטל אדום ונגיעות אגס ותפוח ירוק. גוף בינוני הנתמך בחומציות טובה וסיומת ארוכה ופירותית. 11% אלכוהול. המחיר 79 ₪.

יקב ברקן Reserve Gold Edition רוזה כרם עלמה 2020

דבר היקב: : Reserve Gold Edition, מהדורת הזהב המיוחדת של סדרת רזרב של ברקן, עשויה מענבי כרמים מובחרים מכרם עלמה בגליל העליון. רזרב Gold הינו יין רוזה בעל צבע אפרסק בהיר ואלגנטי. באף ארומות תפוח עץ, תות שדה והדרים, מלוות בנגיעות טרופיות מעודנות. טעמי פירות לבנים כגון אגס ואפרסק ממלאים את הפה בלגימה הראשונה, וממשיכים לסיומת ארוכה ופירותית עם חמיצות פריכה ומרעננת. המחיר 39 ₪.

יקב כרמל רוזה SELECTED 2020

צילום איל קרן

דבר היקב: יין סמוק חצי יבש, מסדרת היינות השולחניים  SELECTED . מבוסס בעיקר על ענבי גרנאש, מרסלן וקלדוק מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. יין קליל, רענן וארומטי, עם פרי אדום, תות שדה וסיומת מתקתקה, נעימה ומאוזנת. אלכוהול: 11%. המחיר 30 ₪.

יקב כרמל רוזה 2020 מסדרת EXCELLENCE

צילום איל קרן

דבר היקב: יקב כרמל מרחיב את סדרת  EXCELLENCE המספקת חווית יין נעימה ואלגנטית מתאימה לכל חך, עם יין רוזה חצי יבש קליל ורענן, המשלב מפגש מרתק והרמוני בין פרנץ' קולומברד לקברנה סוביניון. התוצאה: יין פירותי וארומטי. אלכוהול: 10.5%. המחיר 25 ₪

שקד אנז'ו רוזה 2019 דומיין פטיט קלושה

דבר היבואן: יקב משפחתי איכותי באזור אנז'ו שבמרכז עמק הלואר שבצרפת. היקב מייצג בגאווה את המסורת המשפחתית והתשוקה ליין האזורי. היום  מטפחים בני הדור הרביעי של המשפחה 800 דונם כרמים במיקומים הטובים ביותר של האזור. המשפחה מעבדת את הכרמים, בוצרת את הענבים, מייצרת את היין, מבקבקת ומטפלת במכירת היין והשיווק שלו. אנז'ו רוזה הינו יין עדין ומקסים, עם רעננות רבה ומתיקות טבעית עדינה ומאוזנת. קל ומהנה, עם ניחוחות של תות שדה טרי ופריחת ורדים. המחיר 69 ₪.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר