ווסטרן יוניון משיקה אתגר רשת לציון יום ההולדת ה- 160 שלה

לווסטרן יוניון יש נוכחות פיזית גדולה יותר מאשר לכל חברה אחרת בעולם. היא גוברת במספר על רשת המסעדות הגלובלית המפורסמת בעולם, מקדונלד'ס, עם יותר מפי עשרה אתרים

אחת החברות המרושתות ביותר בעולם, ווסטרן יוניון (Western Union), חוגגת את יום ההולדת ה- 160 שלה בהשקת החיפוש אחרי האדם המרושת ביותר בעולם.
עם 455,000 אתרים ב- 200 ארצות וטריטוריות, לווסטרן יוניון יש נוכחות פיזית גדולה יותר מאשר לכל חברה אחרת בעולם. היא גוברת במספר על רשת המסעדות הגלובלית המפורסמת בעולם, מקדונלד'ס, עם יותר מפי עשרה אתרים.

כדי לחגוג מעמד מיוחד זה קוראת ווסטרן יוניון לישראלים המרושתים ביותר בעולם לצעוד קדימה ולהשתתף באתגר של ווסטרן יוניון – Western Union Challenge.
החיפוש יקודם ע"י יישום אינטראקטיבי מקוון חדש, הנקרא Your World אותו יצרה ווסטרן יוניון לציון יום ההולדת שלה. היישום ממחיש את קשריהם הגלובליים של החברים ב- Facebook, ומשתמשים מקבלים ציון המראה עד כמה הם מרושתים ברמה גלובלית. הם יכולים להשוות את דירוגיהם מול חבריהם ב- Facebook, מול אחרים בישראל ומול אחרים בעולם.

בהשקת ה- Network Challenge אמר היקמט ארסק (Hikmet Ersek), נשיא ומנכ"ל ווסטרן יוניון: "כאשר חשבנו מהי הדרך הטובה ביותר לחגוג את היום הולדת ה- 160 שלנו ואת התפקיד שאנו ממלאים בקישור בין אנשים ברחבי העולם, Your World היה הרעיון המושלם".

"אנו גאים במיוחד, על כך שאנשים ברחבי כדור הארץ הזמינו אותנו להיות חלק מחייהם מזה 160 שנים. היום אנו מקוונים, אנו ניידים ונייחים, נמצאים מעבר לפינה ביותר מ- 400,000 אתרים מסביב לשעון, עם יכולת מגע בחיים של שישית מאוכלוסיית העולם. זה נותן לנו נקודת מבט מועדפת וייחודית בעולם".

"רצינו למצוא דרך לתת לצרכנים מבט מעין הציפור על הרשת האישית שלהם בעולם. כמו גם כדרך מהנה לחגוג את העוצמה של קישוריות אנושית. Your World ייצור תובנות מדהימות, ואולי יעודד רבים יותר מאיתנו להגיע אל האזרחים הגלובליים עמיתינו".

על בסיס ה- Western Union Network Challenge תהיה לאדם המרושת ביותר בעולם הזדמנות ייחודית להשתמש ברשת הנרחבת שלו או שלה ככוח לעשיית טוב.

Your World כבר נמצא באוויר היום – כדי לראות את קשריך הגלובליים, היכנס אל www.westernunionworld.com/yourworld והקש את פרטי הכניסה שלך ל- Facebook .


אודות ווסטרן יוניון
ווסטרן יוניון   הנה מובילה בשירותי תשלומים גלובליים. ביחד עם מותגי שירותי התשלומים שלה Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facial, Western Union Business Solutions, מספקת ווסטרן יוניון לצרכנים ולעסקים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשלוח ולקבל כסף ברחבי העולם, לשלוח תשלומים, ולרכוש המחאות כסף.
השירותים הממותגים Western Union, Vigo ו- Orlandi Valuta, מסופקים דרך רשת משולבת של כ- 455,000 אתרי סוכנים ב- 200 ארצות וטריטוריות. חברת דואר ישראל היא הסוכן הבלעדי של ווסטרן יוניון בישראל.
ב- 2010 ביצעה ווסטרן יוניון 214 מיליון טרנזקציות צרכן-לצרכן ברחבי העולם, עם העברת 76 מיליארד דולר בין צרכנים, ו- 405 מיליון תשלומים עסקיים.
למידע נוסף בקרו ב – www.westernunion.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר