ויז'ן הוספיטליטי תוביל את פיתוח HARMONY HOTEL החדש במרכז ירושלים

חברת ויז'ן הוספיטליטי בבעלות מרטין ערב ומיכאל חי, המתמחה בפיתוח והשקעות בבתי מלון, תלווה את פיתוח מלון הבוטיק החדש HARMONY ובו 50 חדרים, במדרחוב נחלת שבעה בירושלים. זהו המלון החדש הראשון שנפתח במרכז ירושלים מזה שנים

חברת ויז'ן הוספיטליטי בבעלות מרטין ערב ומיכאל חי, המתמחה בפיתוח והשקעות בבתי מלון, תלווה את פיתוח מלון הבוטיק החדש HARMONY ובו 50 חדרים, במדרחוב נחלת שבעה בירושלים. זהו המלון החדש הראשון שנפתח במרכז ירושלים מזה שנים.

המלון, שמצטרף לרשת מלונות אטלס, משתרע על שטח של כ- 4,000 מ"ר בנוי, על מגרש של כ- 900 מ"ר, וייפתח באביב 2008 בהשקעה כוללת של 6 מיליון דולר.
יהיה זה מלון בוטיק שיעוצב ויתופעל בקונספט של הרמוניה ואחווה בירושלים. חברת ויז'ן תהיה אחראית גם על פיתוחו של הקונספט ודרכי יישומו.

ויז'ן הוספיטליטי מתמחה בפיתוח עסקי למשקיעים ולמלונאים, במטרה לקדם ולמקסם את הפוטנציאל הכלכלי של המיזם בראשו הם עומדים או אותו בכוונתם לפתח, ומובילה פיתוח מלונות מיוחדים, הנבדלים זה מזה באמצעות קונספט ייחודי, עיצוב קריאטיבי וגישה אחרת.

החברה היתה מעורבת בהפיכת מלון פרימה קרלטון למלון פרימה מיוזיק, לרבות עיצובו מחדש סביב נושא המוסיקה והחדרת תכניות תפעוליות ושיווקיות אגרסיביות, ובפתיחתם מחדש של מלון סנטר ומלון מלודי בת"א השייכים לרשת מלונות אטלס – כמלונות בוטיק הזוכים להצלחה רבה מאז פתיחתם.
החברה שותפה גם בליווי אסטרטגי ועסקי בתהליך הפיתוח של מספר מלונות חדשים שיתווספו לרשת בעתיד הקרוב, לרבות Art+ Hotel, שעל הצטרפותו הודיעה רשת אטלס לאחרונה.

ויז'ן הייתה מעורבת בלווי עסקת רכישת בית אנגל ההיסטורי בשדרות רוטשילד בת"א, במטרה להפכו למלון בוטיק.
בנוסף מספקת החברה ייעוץ עסקי ותפעולי ללקוחות נוספים מתחום האירוח והמלונאות, ומלווה משקיעים ברחבי הארץ ובאירופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר