וילה שקד דרך היין – כאשר אירוע פתיחה של משרדי ההנהלה הופך לסיבה למסיבה

וילה שקד הוא מתחם חדש ומודרני, המביא לידי ביטוי חדשנות והתחדשות ובהחלט גם אמירה. כשבארץ קיימת תחרות עסקית לגיטימית בין החברות המייבאות יין, כל אחת מהחברות מחפשת את מקומה, צביונה ומעמדה

בעלי חנויות יין, קניינים, משווקים, נציגי בתי מלון, מסעדנים, סומלייה, ייננים, מנכ"לים של יקבים, אנשי חברה, עיתונאים, וכל המי ומי שיש לו זיקה כזו או אחרת לשוק היין הישראלי ואינו נמצא כרגע בצוות השופטים בפאנל הטעימות של "אשכול הזהב", בתוספת בני משפחה מדרגה ראשונה וקרובים, היו אמש אורחיה של משפחת שקד – הבעלים של רשת דרך היין – באירוע הפתיחה החגיגי של משרדי ההנהלה החדשים במשכנם בגני התערוכה בתל-אביב, או בשמו החדש של הקומפלקס "וילה שקד".

הערב כולו היווה מחווה אמיתית, הבעת והכרת תודה, לכל העוסקים במלאכה של מכירה, שיווק, שינוע, דחיפה, הכרה, יצירה ואהבה ליין, שמתחברים כולם למשפחת שקד.

כשנסגרו משרדי ההנהלה באור יהודה בבניין, במתחם שכלל חנות יין בחזית המבנה, חדר טעימה קטן מאחור, מחסני המרכז הלוגיסטי בגב הבניין ולעומקו, ומשרדי ההנהלה מעליהם, הייתה לכך סיבה טובה.
שלוחת אוניברסיטת "דרבי" שהקימה בניין אוניברסיטאי מול המתחם של שקד, יצרה בעיית חניה אקוטית ברמה שכזו שמשאיות החברה לא יכלו להיכנס ולצאת בשערי המתחם וברחוב הקטן והצפוף, והלקוחות החלו כועסים על מצוקת החניה והצפיפות הנוראית בואכה החנות הוותיקה.

וילה שקד הוא מתחם חדש ומודרני, המביא לידי ביטוי חדשנות והתחדשות ובהחלט גם אמירה. כשבארץ קיימת תחרות עסקית לגיטימית בין החברות המייבאות יין, כל אחת מהחברות מחפשת את מקומה, צביונה ומעמדה.

בימים הקרובים תפתח רשת MORE &WINE של חינאווי חנות ענק ברחוב חשמונאים בתל-אביב קצת ממול לחנות הדגל הראשונה והוותיקה של "דרך היין", וגם בכך יש אמירה. זה נכון שמי שייהנה יותר מכל יהיה דווקא הצרכן חובב היין, שיוכל למצוא שפע רב ומבחר גדול המגיע ישירות ממחסני יבואני הענק הללו, אבל בתחרות כמו בתחרות – תמיד מחכים לראות מי מגיע ראשון אל קו הגמר. ובקרב בין ענקים, הקטנים עומדים מהצד משתהים ומתפלאים.

בכניסה לקומפלקס וילה שקד, במבנים שנצבעו בצבע אדמדם המזכיר רעפים, הושקעה מחשבה רבה. לכל פינה הוגדרה מטרה. באגף המערבי מימין שוכנים משרדי ההנהלה. מושבם של הבעלים, חדר ישיבות ההנהלה, מחלקות הכספים, מזכירת המנכ"ל, מחלקת הנהלת חשבונות ומחלקת חבילות שי. בחצר משמאל, במשרד שכונה "הטנדר", שוכנת מחלקת היבוא. אחריו חדר שמכונה "הסלון" – חדר הדרכה וטעימות מדהים ורחב ידיים. אחריו חדר המכונה "המטבח". לא מבשלים כאן, אלא שכאן משכנה של מחלקת המכירות והשיווק, "הסלון" הבא הוא אולם התצוגה עם מגוון הבקבוקים, אף הוא מרשים ביותר כאשר עשרות בקבוקים מעטרים את קירותיו באופן ברור המקל על ההתמצאות והבחירה. בקצה החצר תמצאו את "הבר", פינת כיור ושטיפה, ולידה, איך אפשר בלי, "חדר ישיבות קטן" – כן, אלו חדרי הנוחיות.

אורי שקד מספר: "הקומפלקס החדש יארח תרבות ואמנות, תערוכות אמנות מתחלפות וגם אירועי טעימה, הדרכות וכנסי יין. לא לחינם בחרנו בגני התערוכה כמקום המרכזי ביותר, אליו נשאף להביא את אורחינו. הקרבה לגני התערוכה תאפשר לנו לקיים אירועים תרבותיים, עם אפשרות לשכור אולמות במידת הצורך כאן בתוך גני התערוכה".

עשרות עמדות הטעמה של מבחר יינות הנבחרת המובילה והמוכרת של דרך היין שקד הועמדו לאורך חצר הוילה. ביניהם הבחנתי בקלו דה גת, מרגלית, צרעה, בנימינה, רקנאטי, רוברט מונדאבי ווודברידג', לה סלייה, רוונסווד, קוט דה רון גיגל, מדוק מואיקס, סיירה קנטברייה, מרקס דה ריסקל, פנפולדס, קונוגה היל, לינדמנס, הארדיס נוטאג' היל, טומאסי ריפאסו, גאייה פרומיס, רופינו ריזרבה דוקאלה.

בכניסה התקבלו האורחים בכוס קאווה צוננת, או ביין הרוזה החדש בבקבוק המרשים של רקנאטי. מכונת קפה אספרסו קצר הועמדה לרשות האורחים. עלמת חן קצצה, הכינה, הציתה והגישה סיגר ריחני עבה ומרשים לכל מי שרק חפץ.
והאוכל, אה כן האוכל; אולי בעצם הייתי צריך להתחיל מכאן. אסדור ארגנטינאי הובא במיוחד לחתוך מבשרם של שלושה עגלים שהסתובבו על צירי שיפוד ענק מעל אסכלת גריל עצומה, עשרות מלצרים ומלצריות אדיבים וחייכנים הועמדו הכן מאחורי שולחן ארוך מקצה עד קצה, שעליו הוגשו ירקות אנטיפסטי, שלל סלטים, שלל לחמים, תפוחי אדמה בגריל, אורז מתובל, אפונה ירוקה, דלעת קלויה, קבבוני ענק, נקניקיות חריפות, שיפודי עגל – והכל בכמויות בלתי נתפסות. על המדשאה סודרו עמדות ישיבה נוחות המורכבות מפינות ישיבה עם ספות, כורסות, ספסלים וכסאות. נרות צבעוניים הוסיפו אינטימיות, ומוסיקה קצבית נתנה רקע וצליל.

דרך היין הגישה ליקיריה ערב מושקע לעילא עד לפרט האחרון. וכיאות לשחקנים בליגת העל, המשחקים במגרש של הגדולים, הכל היה כאן ובענק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר