ולנטיינס דיי בפתח: 10 המקומות הרומנטיים בעולם

סן פרנסיסקו היא אחד המקומות הרומנטיים ביותר בעולם. שייט למשך שעה על סיפון ספינת רד אנד וויט פליט כשמסביבכם נוף משולב של גבעות, מים וערפילים ומולכם צופה גשר הזהב במלוא הדרו מהווה אווירה קסומה ורומנטית.עלות החל מ- 125 ₪ לזוג.

חברת התיירות אלדין טרוול ריכזה לרגל יום האהבה, הוולנטיינס דיי המתקיים ב-14 לפברואר, את 10 המקומות הרומנטיים בעולם, לפחות לדעת אנשי אלדין.
 

1. מגדל אייפל, פאריס 
עד כמה שזה נשמע דביק, עדיין פריז נחשבת העיר היפה והרומנטית בעולם. מגדל אייפל נבנה כחלק מהיריד העולמי שהתקיים בשנת 1900. המגדל מתנשא לגובה 300 מטרים ובנוי משלוש קומות. עלו במעלית לקומה האחרונה בלי להתעצל, ושם על גג העולם גלו את אהבתכם. אייל שטרק מנהל השיווק של אלדין טרוול מציע לקנח בהפלגה רומנטית לאורך הסיין שתציג את המיטב של פריז בשעתיים. השאנז אליזה, שער הנצחון, כיכר קונקורד וכו'. השייט הינו בעלות של החל מ-488 ₪ לזוג. לחליפין, נסיעה רומנטית בכרכרה רתומה לסוס ברבעים היפים של פריז בעלות של החל מ – 770 ₪ לזוג.

2. גשר הזהב, סן פרנסיסקו
סן פרנסיסקו היא אחד המקומות הרומנטיים ביותר בעולם. שייט למשך שעה על סיפון ספינת רד אנד וויט פליט כשמסביבכם נוף משולב של גבעות, מים וערפילים ומולכם צופה גשר הזהב במלוא הדרו מהווה אווירה קסומה ורומנטית.עלות החל מ- 125 ₪ לזוג.

3. ונציה – טיול רומנטי בתעלות ונציה וקינוח בכיכר סן מרקו
כיכר סן מרקו היא לב ליבה של ונציה ובמשך אלף שנים היוותה את המרכז החברתי של החיים בוונציה. למי שיגיע לסופשבוע בונציה בולנטיינס דיי מצפה הפתעה נהדרת. עד ה-24 לחודש מתקיים בה קרנבל המסכות. הופעות בתחום המוסיקה, התיאטרון, הריקוד והאקרובטיקה יוצגו ברחבי העיר במשך 11 ימים והבימה המרכזית תהיה בכיכר סן מרקו. שייט בגונדולה לאורך תעלות המים הציוריות של ונציה באמצעות אלדין טרוול יעלה החל מ- 290 ₪ לזוג.

4. גשר קארל, פראג 
פראג היא עיר רומנטית עד מאוד. בערבים ניתן להגיע לנהר הולאטבה וליהנות מהאווירה הרומנטית המיוחדת של העיר המוארת. גשר קארל מהווה מקום אטרקטיבי לאוהבים ונקודת תצפית על מצודת פראג. אלדין טרוול מציעה 3 שעות מענגות של שיט בשעות הערב על נהר הוולטבה עם ארוחת ערב לצלילי מוסיקה חיה החל מ- 265 ₪ לזוג.

5. איי טהיטי – גן עדן קסום
חופשה רומנטית המשלבת את חופי הים היפים בעולם, שלווה, נופש וצלילות. האיים שבו את דמיונם של מטיילים מאז ימי מגלי הארצות הראשונים. אופיים הנוח ומסביר הפנים של בני המקום כבר מזמן הפך לאגדה. ניתן להתרווח בשלווה וליהנות מהאווירה הצרפתית של פאפיאטה העיר הגדולה בטהיטי או לעבור לאחד האיים הקטנים יותר כמו בורה-בורה, לשכור וילה המשקיפה על אחת הלגונות הצלולות או להתאכסן באחד המלונות הרבים הפזורים על החוף. מומלץ לשהות בוילה על המים – מלון bora bora nui resort & spa, השוכן על חוף חולי לבן ויפהפה, טיפוסי לבורה בורה, הממוקם על אי קטן ומקסים, דרומית מזרחית לאי הראשי של בורה בורה. עלות התענוג החל מ- 3820 ₪ לזוג ללילה.

6. פירנצה – פיאצלה מיכאלאנג'לו 
מרפסת נוף הבנויה על גבעה הצופה על פירנצה. מנקודת התצפית ניתן לראות את העיר היפה בין הגבעות העוטרות אותה. הכיכר הגדולה מהווה יד לזכרו של האמן הגאון בן המקום והיא תמיד מלאה במבקרים. כמו כן חברת אלדין טרוול מציעה סיור באיזור טוסקנה, התפעלות מהיופי הנדיר של האזור, מהנופים עוצרי הנשימה ובתי החוות הציוריים. ביקור בכפר עתיק וטעימת יין באחת מהטירות החקלאיות, בעלות של החל מ – 380 ₪ לזוג.

7. איי הוואי 
שרשרת איי הוואי מורכבת מ- 137 איים לאורך 2400 ק"מ בלב האוקיאנוס השקט. התיאור המתאים ביותר לשרשרת איי הוואי הוא: "גן עדן עלי אדמות". זהו אחד המקומות המגוונים והאקזוטיים ביותר בעולם. שילוב של חופים קסומים (עם חול לבן, זהוב, שחור ואפילו ירוק), יערות גשם, הרי געש, מפלים וצמחייה טרופית.

8. מדריד, פוארטה דל סול 
שער השמש – הממוקם בכיכר פלאזה דל סול, שימש במאה ה- 15 כשער הכניסה המקורי למדריד. בין השנים 1859-1868 תוכנן המקום מחדש ונוספו לו אנדרטת השעון הגדולה ופסל הדוב. בצד מזרח, על המדרכה, נמצאת נקודת האפס ממנה נמדדים כל מרחקי הדרכים בספרד. במערב, פסל הדב, סמלה של העיר. הכיכר משמשת כמקום מפגש עיקרי לתושבי מדריד. מכאן מתחיל מדרחוב שבו חנויות רבות.

9. ריו דה ז'נרו, ברזיל
כשאומרים ריו, מתכוונים לחופים וים (וגם קרנבל כמובן) ואם חשקה נפשכם באתנחתא בסגנון אחר, תוכלו לצאת ולנוח באחד הפארקים בעיר, בכל אופן לא תרצו להפסיק. חוף קופקבנה הוא חוף תיירותי מלא חיים במשך היום והלילה. החולות הלבנים והאוקיינוס הופכים את המקום לפופולארי בעיקר בעונת הקיץ. המקום מושך אליו למעלה משני מיליון תיירים בתקופת החגיגות. בהתאם למסורת מתלבשים החוגגים בלבן, סמל לסימן טוב, ומופע הזיקוקים המסורתי מתחיל בחצות ונמשך בערך חצי שעה. לזוגות הרומנטיים מציעה אלדין טרוול לבלות יום מלא באי טרופי, עלו על סיפון מפרשית מהכפר היפיפה איתקורוקה ותיהנו מיום מלא של שמש ושייט במים הכחולים הצלולים של מפרץ ספטיבה. החל מ- 550 ₪ לזוג.

10. אזור החופים הקסומים של תאילנד
תאילנד מציעה שפע מקומות ואיים רומנטיים ומיוחדים. חופים לבנים, מים צלולים, עצי קוקוס, ערסלים, שייקים קפואים, שמש ושקיעות מדהימות – כל אלה יוצרים תמונת נוף רומנטית יפהפייה, עבור זוגות אוהבים.


www.aladdintravel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר