זינגרס – כשתמצאו אותה תהנו

עפר זינגר, הבעלים של זינגר'ס, אומר כי למצוא בקושי זה חלק מהקונספט של המסעדה – משהו מסתורי. לפני המבנה יש עץ קזוארינה שמסתיר אותו. האדריכלים אמרו לא לגעת ולהשאיר ככה. אז נשאר

את מסעדת זינגר'ס במושב בורגתה בעמק חפר (צומת בית ליד/השרון – סעו לכיוון כביש 6), זכרנו לטובה מביקור קודם משותף לארוחת ערב, וזאת שאיתי כבר 34 שנים בילתה שם מספר פעמים לארוחות בוקר עם חברות.

בדיוק כדי לחגוג יום נישואים זה עם זוג חברים טובים, שיש לנו עבר קולינרי משותף איתם בפריז וגם בארץ, בחרנו לשוב אל זינגר'ס – מה שהתברר כמשימה לא פשוטה בשעת ערב חשוכה.

ידענו שצריך לנסוע הרבה ברחוב הראשי של המושב, עד שבקושי רואים שלט מואר משמאל, מה שבערב ביקורנו היה משימה בלתי אפשרית כי נהחלת המשמרת שכחה להפעיל את התאורה. לא נורא, עברהו את המקום במספר מטרים, עשינו אחורה פנה, ונכנסנו למבנה שבעבר היה בית הכנסת הראשון של מושב בורגתה.

עפר זינגר, הבעלים של זינגר'ס, אומר כי למצוא בקושי זה חלק מהקונספט של המסעדה – משהו מסתורי. לפני המבנה יש עץ קזוארינה שמסתיר אותו. האדריכלים אמרו לא לגעת ולהשאיר ככה. אז נשאר. 

עפר הוא איש היי-טק ומראשוני האינטרנט בארץ בעברו, שעשה הסבה למסעדנות. הוא עשה גם הסבה של ירידה של 20 ק"ג במשקל, עליה הוא שומר כבר שלוש שנים – וזה אדם שמוכר לכם אוכל.

עפר מציין כי שינוי נוסף במקום עבר גם על התפריט, ממנו נעלמו מנות החזיר, לשיפור היחסים עם התושבים במושב. אך פירות הים נשארו, וכך הזמנו למנה ראשונה קלמרי ממולא – במילוי תרד, פרמזן, שרימפס קצוץ, על מצע גזר ונבטי חמניה – 39 ₪.
הזמנו גם סופלי בשר – מנת "שאריות" איטלקית של כדורי אורז ממולאים בבשר בקר, צנוברים ונענע, עטופים בפאנקו יפני; מעין פלאפל איטלקי מוגש על מצע טחינה ירוקה – 45 ₪. טעים ביותר
סלט עשבי תיבול טריים וגעלה ברוטב שמן זית ולימון – 39 ₪. סלט גדול, כמו כל הסלטים כאן, שזכה להצלחה, וכך גם השרימפס ברוטב חמאה, יין לבן, מיץ לימון ובצל ירוק – 49 ₪.
את המנות הראשונות ליווה לחם תורכי טרי וטעים מהשוק בנתניה, אותו מזמין עפר מאופה תורכי שאופה בשביל המסעדה.

למנות עיקריות הגיעו לשולחן נקניקיות אלזס בסגנון כפרי, עם שוקרוט (מעט מדי) ואורז (חבל שבלי רוטב) – 64 ₪. למרות שהנקניקיות הן לכאורה מקרבנות הירידה מהחזיר, הן היו עסיסיות וטעימות.  
פילה אמנון מוגש על חציל קלוי, ברוטב עשבי תיבול, גבינת פטה וטחינה גולמית – 54 ₪ – מנה משובחת בהחלט; וכך גם מדליוני פילה בקר – 250 גרם בגריל, עם ניוקי בשלושה טעמים (בטטה, תפוח אדמה ותרד) ברוטב פטריות פורצ'יני וירקות שורש – 89 ₪
ובכל זאת הערה: כוסברה זה לא חובה בכל המנות. יש לה טעם דומיננטי, שגורם למנות שונות להיות בעלות טעם דומה.

קינחנו עם טארטטן תפוחים חם עם גלידת וניל – 34 ₪, ומהספיישל הזמנו סלט פירות עם סורבה פסיפלורה. מרענן לסיום הארוחה, אותה ליווינו עם בקבוק משובח של יין של יקב סוסון ים 2005, מחבית פרטית הנקראת "החבית של בן ודורון", אבל  זה כבר סיפור אחר.

זינגר'ס
מושב בורגתה
טל. 077-5252343, 050-7404411
www.zingers.co.il
[email protected]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר