חבילות אירוח בישרוטל לאורחי פסטיבל "קלאסי בים האדום" בתחילת ינואר

אומני פסטיבל "קלאסי בים האדום" יהיו חברי התזמורת, המקהלה והסולנים של בית האופרה מרינסקי (קירוב) מסנט פטרסבורג, וכל הקונצרטים יהיו בניצוחו של מאסטרו ואלרי גרגייב – אחד מגדולי המנצחים בעולם

רשת מלונות ישרוטל מציעה חבילות אירוח מיוחדות המשלבות כניסה לשלושת הקונצרטים שיהיו במסגרת הפסטיבל הבינלאומי "קלאסי בים האדום", אשר יתקיים באילת בתאריכים 4-7 בינואר 2007.

מנכ"ל מלונות ישרוטל, רפי שדה, מסר כי גם השנה ישרוטל התחייבה מראש לרכישת כמות של מאות כרטיסים לקונצרטים, וזאת כדי להבטיח את קיומו של הפסטיבל ואת תרומתו לקידום התרבות והתיירות באילת.

עד כה נמכרו כבר מאות חדרים במלונות החברה השונים, ובמלון ישרוטל המלך שלמה נערכים באופן מיוחד לשרת את האורחים במיטב המסורת ה"ישרוטלית".
בין היתר יתקיימו הסעות מסודרות מהמלון לקונצרטים בנמל אילת, קבלות פנים (קוקטייל) יתקיימו לפני היציאה לקונצרטים, קדירת מרק חם תקדם את פני האורחים בעת שיחזרו בלילה הקר מהקונצרט, וארוחת בראנץ' מיוחדת תוצע לאורחים ביום שבת.

אומני פסטיבל "קלאסי בים האדום" יהיו חברי התזמורת, המקהלה והסולנים של בית האופרה מרינסקי (קירוב) מסנט פטרסבורג, וכל הקונצרטים יהיו בניצוחו של מאסטרו ואלרי גרגייב – אחד מגדולי המנצחים בעולם.
בקונצרטים ינוגנו היצירות הבאות: "תרנגול הזהב" של רימסקי קרוסקוב, "הרקוויאם" מאת ורדי, וכן "בנוונוטו צ'ליני" של ברליוז.

מחיר חבילת אירוח במלון ישרוטל המלך שלמה, הכוללת אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר לזוג ל-2 לילות, כרטיסים ל-2 קונצרטים והסעות מהמלון לקונצרטים בנמל: החל מ-2,376 ₪.

טלפון להזמנות: 1-800-800-808

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר