חברי מועדון הנוסע המתמיד של דלתא יכולים לטוס בכיוון אחד במחלקת עסקים ולחזור במחלקת תיירים

דלתא הובילה את תעשיית התעופה במימוש 3.3 מיליון כרטיסי בונוס בשנת 2005, ובמימוש יותר מ-9 מיליון כרטיסי בונוס על ידי לקוחותיה במשך שלוש השנים האחרונות

חברת דלתא איירליינס מאפשרת לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה (SkyMiles) גמישות רבה יותר ואפשרויות גדולות יותר בעת הזמנת כרטיס בונוס.
כעת ניתן לשלב בכרטיס אחד טיסה בכיוון אחד במחלקת עסקים (BusinessElite) וטיסה בכיוון השני במחלקת תיירים. כמו כן, ניתן לבצע עצירות נוספות בכרטיס הבונוס.

דלתא הובילה את תעשיית התעופה במימוש 3.3 מיליון כרטיסי בונוס בשנת 2005, ובמימוש יותר מ-9 מיליון כרטיסי בונוס על ידי לקוחותיה במשך שלוש השנים האחרונות.

"כרטיסי הבונוס, המאפשרים לשלב בין המחלקות השונות של המטוס, הם תוצאה של ההשקעה הרבה והמחויבות שלנו ללקוח", אומרת אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל."כרטיסים אלו הם אחת מההטבות החדשות של מועדון הנוסע המתמיד, אשר יאפשרו לחברים ברחבי העולם ליהנות מהיתרונות הרבים של התוכנית ולהפוך את חווית הטיסה שלהם – מהזמנת הכרטיסים ועד לעלייה למטוס – חלקה ככל האפשר".

תוכנית SkyMiles, החוגגת 25 שנות פעילות, קיבלה פרס מפעל חיים ("Lifetime Achievement Award") במסגרת פרסי Freddie לשנת 2006, וזאת עבור ההכרה לתרומות הרבות של התוכנית לתעשיית התעופה. בנוסף, תוכנית SkyMiles של דלתא אף זכתה בתואר תוכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר לשנת 2006 על ידי מגזין Business Traveler.

דלתא איירליינס מציעה לנוסעיה שירות ליותר יעדים מכל חברת תעופה בינלאומית אחרת – ל-304 יעדים ב-52 מדינות.
עם יותר מ-50 נתיבי טיסה בינלאומיים חדשים שנוספו בשנה האחרונה, דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הבינלאומית הגדלה בקצב המהיר ביותר והיא אף חברת התעופה המובילה על פני האוקיינוס האטלנטי עם טיסות ל-31 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית והקאריביים,
דלתא מציעה קרוב ל-600 טיסות שבועיות ל-58 יעדים. בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על יותר מ-14,000 טיסות המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים. דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים. כולל שותפיה לברית SkyTeam ושותפיה העולמיים בקוד המשותף, דלתא מציעה טיסות ל-457 יעדים ברחבי העולם ב-97 מדינות. נוסעים יכולים להזמין טיסות, להדפיס אישורי עליה למטוס ולבדוק את מצב הטיסה ב-delta.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר