חברת איילה גיאוגרפית מחדשת טיוליה לגיאורגיה

טיולי הג'יפים יחלו מבירת גיאורגיה, טביליסי, דרך גורי, עיר הולדתו של סטלין, גבוהה אל לב הרי הקווקז לכפרים בגובה של 5,000 מטר במסלולים מאתגרים, מרתקים ועוצרי נשימה

חברת איילה גיאוגרפית מודיעה כי עם הרגיעה המוחלטת במצב הביטחוני בגיאורגיה, מתוכננים בחודש הקרוב שלושה מסעות ג'יפים בחודש אוקטובר אל אחת המדינות היפות באזורינו.

 

טיולי הג'יפים יחלו מבירת גיאורגיה, טביליסי, דרך גורי, עיר הולדתו של סטלין, גבוהה אל לב הרי הקווקז לכפרים בגובה של 5,000 מטר במסלולים מאתגרים, מרתקים ועוצרי נשימה.

חודש עבר מאז האירועים הנוגים במדינת גיאורגיה. אירועים אלה קטעו באחת שנת פעילות עם טיול ג'יפים שיצא מדי שבוע. עם חידוש הטיסות של חברת ארקיע מסוף ספטמבר והמצב שהתייצב, הכולל נסיגת כל הכוחות הרוסיים מגיאורגיה בימים הקרובים, חוזרים באיילה גיאוגרפית לעבודה סדירה ומייחלים לתיירים הישראלים שנקשרו לעם הגיאורגי.

כמו שכנתה מדרום תורכיה, גם כאן קיים מפגש ושילוב בין אתרים הסטורים חשובים יחד עם נופים הררים מרשימים ואוכלוסייה מבודדת ומרתקת. המסע הינו חוויה יוצאת דופן של נופים דרמטיים ונסתרים עם אירוח ביתי יוצא דופן.

טיולים יצאו בתאריכים: 3 באוקטובר, 10 באוקטובר ו- 17 באוקטובר 2008, ויימשכו 8 ימים בהדרכתם של נעם בן משה ואורי לוין. מחיר ליחיד 1460 דולר (3 באוקטובר) ו- 1560 דולר ב- 10 וב- 17 באוקטובר.

 

 

לפרטים ניתן לפנות לאיילה גיאוגרפית: 03-9436030 או באתר www.ayalageo.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר