חברת הכנסים והאירועים ארטרא קיבלה את דירוג האשראי הגבוה ביותר של דן אנד ברדסטריט

ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא, אומר: "ארטרא היא החברה היחידה בישראל שעוסקת בארגון והפקה של כינוסים ואירועים, אשר קיבלה דירוג אשראי כה גבוה. כל הגורמים האחרים בשוק, גם הגדולים ביניהם, שייכים לקבוצות דירוג אשראי 2 ומטה"

חברת הכנסים והאירועים 'ארטרא', עלתה לאחרונה לקבוצת דירוג האשראי הגבוהה ביותר של דן אנד ברדסטריט – קבוצת דירוג אשראי 1 עם ציון אשראי 94.

ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא, אומר: "ארטרא היא החברה היחידה בישראל שעוסקת בארגון והפקה של כינוסים ואירועים, אשר קיבלה דירוג אשראי כה גבוה. כל הגורמים האחרים בשוק, גם הגדולים ביניהם, שייכים לקבוצות דירוג אשראי 2 ומטה. דירוג יוקרתי זה של דן אנד ברדסטריט, המבוסס על בדיקות מעמיקות של החברה, הוא תעודת כבוד למסורת ארוכה של שמרנות ואמינות ביחסינו עם לקוחות וספקים, ומעיד על האיתנות הכלכלית והפיננסית של ארטרא. אמינות זו היא עירבון מוכח ללקוחותינו המפקידים בידינו פרויקטים מורכבים וארוכי טווח בבטחה מלאה".

חברת ארטרא מתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בעולם ובישראל, מארגנת מדי שנה עשרות אירועים וכנסים מקצועיים, ונחשבת מהמובילות בתחומה.

בין הכינוסים הבינלאומיים אותם תפיק 'ארטרא' במהלך 2009:
– סמינר בינלאומי בנושא רעידות אדמה יתקיים בים המלח בסוף חודש ינואר, בהשתתפות אנשי אקדמיה ומחקר בתחום רעידות האדמה מכל העולם.
– בחודשים פברואר ומאי יתקיימו בתל אביב שני כינוסים של ארגוני עורכי דין בינלאומיים.
– הכינוס השנתי של אגודת המודדים הבינלאומית ייערך באילת בחודש מאי בהשתתפות כ- 700 מודדים מכל העולם.
– הוועידה השנתית של הארגון הבינלאומי של רשויות לניירות ערך בהשתתפות למעלה מ- 1,000 אורחים רמי דרג מהעולם, תתקיים בתל-אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר