חברת הכרם מציעה ליקרים ומיקסרים להכנת קוקטיילים קיציים

המיקסרים של מותג תומס הנרי, נקראים על שם הרוקח האנגלי שהצליח בשנת 1773 לחבר פחמן דו חמצני ומים ולהמציא את הסודה  

Licor 43 Orochata

ליקר חדש שמגיע מבית ליקר 43 – המיוצר על בסיס מתכון סודי ומכיל 43 מרכיבים טבעיים, ביניהם פירות ותבלינים מאגן הים התיכון, אשר מקנים לליקר טעם מתקתק עם נגיעות של וניל וזעפרן. נקרא על שם ומבוסס על משקה מסורתי מהעיר וולנסיה בספרד. מכיל ליקר 43 שהושרו בו אגוזי טייגר בעלי טעם מתקתק ואגוזי, המזכיר טעם שקדים ולכן הם מכונים גם שקדי אדמה. אגוזי הטייגר מקנים לליקר מרקם קטיפתי, ומוציאים ממנו ארומות של תבלינים ואגוזים המזוהים לרוב עם ליקרי שמנת. בניגוד לליקרי שמנת, האורוצ'טה אינו מכיל חלב. מוצע לשתות אותו עם קצת קרח או לשלב אותו בקוקטיילים קרים וחמים.  700 מ"ל, 16% אלכוהול,  מחירו 100 ₪.

להכנת קוקטייל אורוצ'טה: 50 מ"ל ליקר 43 אורוצ'טה ו- 40 מ"ל חלב שקדים חם או קר. לערבב את המרכיבים בספל או בכוס תה, לקשט בפיסטוקים קצוצים מלמעלה.

מבוסס על רום קריבי בתוספת תבלינים ומרכיבים בוטניים
מבוסס על רום קריבי בתוספת תבלינים ומרכיבים בוטניים

The Bitter Truth – Golden Falernum

ליקר מתקתק מבית The Bitter Truth ("האמת המרה"), יצרני ביטרים ידועים בעולם. מבוסס על רום קריבי בתוספת תבלינים ומרכיבים בוטניים. טעמי ליים, ג'ינג'ר, ציפורן ושקדים בולטים במשקה, ויוצרים את טעמו שמשדרג קוקטיילים ומתאים לקוקטיילי טיקי. 500 מ"ל, 18% אלכוהול, מחירו 120 ₪.

להכנת קוקטייל סיילור סוויזל: 45 מ"ל סיילור ג'רי, 20 מ"ל ליקר פלרנום, 10 מ"ל רוטן שקדים, 15 מ"ל מיץ לימון, 40 מ"ל מיץ אננס. אופן ההכנה: לשקשק את כל המרכיבים בשייקר ולסנן לכוס טיקי גדולה מלאה בקרח, לקשט במקל קינמון.

 ניתן לשתות נקי או בתוספת משקאות אלכוהוליים
ניתן לשתות נקי או בתוספת משקאות אלכוהוליים

Thomas Henry – המיקסרים מברלין

"תומס הנרי" הוא מותג מיקסרים שפועל בברלין משנת 2010, עם מגוון טעמים רחב ושימוש בחומרי גלם איכותיים, כולל מים מינרליים ממעיינות בצפון גרמניה. נקרא על שם תומס הנרי, רוקח אנגלי שהצליח בשנת 1773 לחבר פחמן דו חמצני ומים ולהמציא את הסודה. ניתן לשתות נקי או בתוספת משקאות אלכוהוליים. מגיע בארבעה טעמים: טוניק, ביטר לימון, ג'ינג'ר אייל, ג'ינג'ר בייר. כשר. מחיר בקבוק 6 ₪.

להשיג את המשקאות בחנויות יין ואלכוהול מובחרות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר