חגיגות סנט פטריק בישראל ב-75 פאבים

מבשלות בירה לישראל בע"מ בשיתוף חברת IBBL-SPIRIT מציינות 10 שנים לחגיגות סנט פטריק. לראשונה מקיימות החברות פעילות משותפת, לרגל החג בהשקעה של כ-250,000 שקל

מבשלות בירה לישראל בע"מ בשיתוף חברת IBBL-SPIRIT מציינות 10 שנים לחגיגות סנט פטריק. לראשונה מקיימות החברות פעילות משותפת, לרגל החג בהשקעה של כ-250,000 שקל

הפעילות מקיפה כ-75 פאבים ומועדונים מובילים ברחבי הארץ, בהם יצוין החג האירי בהפנינג מיוחד

בישראל, בדומה לשאר העולם, Guinness ו-"BUSHMILLS" הם מותגי האלכוהול המזוהים ביותר עם החג ועם אירלנד. חברות "מבשלות בירה לישראל בע"מ" ו-IBBLS רואות במועד החג הזדמנות מצוינת להכרת מותגי האלכוהול לקהל הרחב

מבשלות בירה ישראל בע"מ עם מותג הבירה האירי Guinness וחברתIBBL-SPIRIT היבואנית הבלעדית של מותגי האלכוהול האיריים "BUSHMILLS" ו"איריש קרים בייליס", יוצאות לראשונה בפעילות משותפת לרגל החג האירי סנט פטריק, שיצוין ברחבי העולם ביום שישי, ה-17 במרץ.

שתי החברות הינן חברות בת של חברת "קוקה-קולה", והן תקיימנה את הפעילות המשותפת בכ-75 פאבים ומועדונים מובילים ברחבי הארץ. ההשקעה בפעילות נאמדת
בכ-250,000 שקל. שיתוף הפעולה התאפשר בעקבות קבלת הזיכיון לשיווק והפצת המותג "BUSHMILLS" על ידי חברתIBBL-SPIRIT .

במסגרת הפעילות החג, המתבטא בשתייה כיד המלך של מותגי אלכוהול איריים, יקיימו המותגים Guinness ו-"BUSHMILLS" פעילות קד"מ בפאבים מובילים באמצעות חברות הקד"מ טרגט מרקט ופרונטו, שיחלקו חולצות וכובעים של Guinness ו-"BUSHMILLS" לכל מי ש"ייתפס" עם אחד המותגים. כמו כן, דיילות מטעם "BUSHMILLS" מחופשים לנזיר ונזירה יחלקו חולצות של מותג הוויסקי וצ'יסר של חינם לכל מי שלובש את החולצה בסנט פטריק.

חגיגות סנט פטריק יפתחו ביום שישי, ה-17 למרץ, כאשר הפאב הראשון שיפתח את החג יהיה "מולי בלומס" ברחוב הירקון בת"א, שיפתח את שעריו החל מהשעה 16:00.

הפאבים יקושטו בכמות עצומה של בלונים בצבעי החג ירוק ושחור , שרשראות דגלים ופוסטרים ממותגים. כחודש לפני החג חולקו לפאבים החוגגים כ-80,000 הזמנות שעוצבו בצורת פיינט Guinness המזמין את החוגגים לבוא לחגוג עם Guinness ו-"BUSHMILLS" את סנט פטריק וכן הסבר קצר אודות החג . בנוסף, בחלק מהפאבים תערכנה הופעות של להקות איריות.


על חגיגות סנט פטריק
חגיגות סנט פטריק נחגגות בכל העולם ב-17 למרץ לזכרו של פטריק הקדוש. בכל העולם יוצאים האירים לפאבים ושותים בירה Guinness וויסקי -"BUSHMILLS" בעודם עונדים על דש חולצותיהם את התלתן הירוק שהפך לסמלו הרשמי של החג.

בישראל, בדומה לשאר העולם, Guinness "BUSHMILLS" הם מותגי הבירה המזוהים ביותר עם החג ועם אירלנד. חברות "מבשלות בירה לישראל בע"מ" ו-IBBLS רואות במועד החג הזדמנות מצויינת להכרת מותגי האלכונהול לקהל הרחב: בערב החג בפאבים ובארים ברחבי הארץ נערכות מסיבות עם מוסיקה אירית המנוגנת על ידי להקות מובילות בתחום, מחלקים מתנות, צוותי דיילות מסתובבות בין הפאבים ומאפרות את החוגגים בצבעי אירלנד ובסמליה הלאומיים, תלתן ונבל ומספר רב של ניידות מסתובבות ברחבי הארץ ומשמשות כהזמנה ניידת למסיבות.

על מה ולמה חוגגים האירים מדי שנה את יום פטריק הקדוש?
סנט פטריק (פטריק הקדוש) מוכר בהיסטוריה האירית כמי שהביא לאירלנד את בשורת הנצרות. האגדה מספרת שפטריק נחטף בגיל 16 ע"י פירטים ונלקח לאירלנד, שם הוחזק כעבד וכרועה צאן שש שנים. לאחר שהצליח לברוח חזר פטריק למשפחתו באנגליה שם הוסמך לכמורה. זיכרונות העבדות לא עזבו אותו וכשהפך להגמון שכנע את האפיפיור לשולחו חזרה לאירלנד למטרות מיסיונריות.

פטריק נסע לאורכה ולרוחבה של הארץ והקים למעלה משלוש מאות כנסיות, באמצעותן העביר כמאה עשרים אלף איש לנצרות. את תורתו הסביר באמצעות התלתן בעל שלושת העלים שהפך לסמלו של החג.
את הנצרות, כך מסופר, הביא בעזרת ניסים, ביניהם שכנוע כל נחשי אירלנד להיכנס למים. עד היום לא ניתן למצוא באירלנד נחשים.

חגיגות סנט פטריק הינן יותר מכל סיבה למסיבה והאירים הפכו יום זה לחג שבו יוצאים אל הפאבים המקושטים בירוק, רוקדים כל הלילה לצלילי מוסיקה אירית ושותים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר