חגיגת ט"ו בשבט באוטופיה פארק הסחלבים: השנה בסימן נוטעים וחוסכים

לרגל החג יתקיימו ב"אוטופיה" פעילויות שתילת קקטוסים, שהוא הצמח החסכוני ביותר במים. היבט האקולוגיה והחסכון הוא על סדר היום בפעילותו של הפארק, שבו משתמשים במים בדרך היעילה ביותר, של אגירת מי גשמים בחלקו הפתוח של הפארק והעברתם להשקיית הסחלבים

"אוטופיה" – פארק הסחלבים האקולוגי הראשון והיחיד בישראל, מציע פעילות ט"ו בשבט להורים ולילדים בסימן "נוטעים וחוסכים" בין התאריכים 6.2-13.2.09 – שישי עד שישי.

לרגל החג יתקיימו ב"אוטופיה" פעילויות שתילת קקטוסים, שהוא הצמח החסכוני ביותר במים. היבט האקולוגיה והחסכון הוא על סדר היום בפעילותו של הפארק, שבו משתמשים במים בדרך היעילה ביותר, של אגירת מי גשמים בחלקו הפתוח של הפארק והעברתם להשקיית הסחלבים  והצמחים הטורפים בחלק הסגור של הפארק. בעזרת מערכת משאבות הפועלות בשלוש מערכות השקייה נפרדות מועברים המים להשקיית כל שטח הפארק. לא רק חיסכון משיגים כאן אלא אף טיוב הקרקע.

סדנאות שתילת הקקטוסים יתקיימו באופן שוטף על פני כל שעות הפעילות של הפארק, וכוללות 3 ערכות מעוצבות בכלים דקורטיביים לשתילה עצמית ובהדרכה אישית של צוות הפארק:
3 קקטוסים בכלי דקורטיבי בחיפוי אבנים מיוחדות. מחיר: 30 ₪
3 קקטוסים, מתוכם קקטוס אחד מורכב וצבעוני בכלי דקורטיבי בחיפוי אבנים מיוחדות. מחיר:45  ₪
5 קקטוסים, מתוכם קקטוס אחד מורכב וצבעוני בכלי דקורטיבי בחיפוי אבנים מיוחדות. מחיר: 65 ש"ח

פארק הסחלבים "אוטופיה" המשתרע על שטח של 40 דונם הינו הפארק האקולוגי הגדול ביותר בארץ. צמחים טורפים, בעלי כנף, חממת פרפרים ויער טרופי סגור הם רק חלק מהאטרקציות בפארק – חוויית ג'ונגל אמיתית.
המתחם הסגור והמקורה של היער הטרופי מאפשר הנאה גם בימי גשם.

בכניסה לקיבוץ בחן בשרון, סמוך ליציאת ניצני עוז בכביש 6. 
49 ש"ח מבוגר 35 ₪ לילד. מבצע: ישראכארט 29 ₪ + 100 כוכבים.
טל.09-8782191
www.utopiapark.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר