חגיגת קקטוסים ליילית בעין-גדי

ברחבי הגן הבוטני של עין-גדי מפוזרים כ-1,000 סוגי קקטוסים שפריחתם מתרחשת אחת לעונה, ודווקא בשעות הלילה. כל מי שאוהב קקטוסים, פריחות, צילום, וסתם ליהנות מחוויה לילית מסוג אחר, מוזמן לסיור לילי לאורה של תאורה שהותאמה במיוחד לצמחייה הססגונית שבגן

"ארץ עין-גדי" מזמינה לחוויה לילית מיוחדת – סיור לילי בעקבות פריחות הקקטוסים.
בחודש יוני מתקיימת חגיגה לילית ברחבי הגן הבוטני של עין-גדי. בכל הגן צצות להן פריחות שבכל פעם מחדש גורמות להתפעלות, להתלהבות ולחיפוש אחר זוויות צילום שיצליחו לתפוס את היופי פריחות הקקטוסים.

ברחבי הגן הבוטני של עין-גדי מפוזרים כ-1,000 סוגי קקטוסים שפריחתם מתרחשת אחת לעונה, ודווקא בשעות הלילה.
כל מי שאוהב קקטוסים, פריחות, צילום, וסתם ליהנות מחוויה לילית מסוג אחר, מוזמן ע"י אנשי הגן הבוטני לסיור לילי לאורה של תאורה שהותאמה במיוחד לצמחייה הססגונית שבגן.
הסיורים מתקיימים מדי שבוע בימי חמישי בשעה 20:20.

אנשי ארץ עין גדי מזכירים כי לטבע חוקים משלו, ואין ידוע מתי בדיוק יפרחו הקקטוסים, כך שהסיור יכול להיות הפתעה הן לאורח והן למדריך.

מוצא הקקטוסים ממשפחת הצבריים מאזורים יובשניים של אמריקה, ומאופיינים בכך שהם חסרי עלים או עליהם מנוונים, בגבעול ירוק ובשרני ובקוצים המקובצים על פניו בכריות ובמגוון צורות רב ומעניין. לרבים מהם פריחה צבעונית, מרהיבה ובולטת לעין. ביניהם ניתן למנות את מלכת הלילה – סלניצראוס, סאגוארו, צראוס ועוד.

· משך הסיור כשעה וחצי. מחיר לאדם – 24 ₪, לגמלאי, ילד – 20 ₪
· לאורחי בית הארחה "ארץ עין-גדי" הסיור חינם.
לפרטים והזמנות: טל. 08-6584444

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר