חדשים בסדרת Binyamina Reserve: גוורצטרמינר חצי יבש 2007, קברנה סוביניון 2005 ומרלו 2005

"בנימינה רזרב" היא הסדרה הקלאסית של יקבי בנימינה, סדרת הדגל של היקב – יינות זניים שראשיתם באזורי גידול מובחרים וכרמים נבחרים, המשכה בתהליכי ייצור מוקפדים המשלבים מסורת בחדשנות, וסופה בסדרת יינות איכותיים שעד עתה הייתה ידועה כסדרת Special Reserve

יקבי בנימינה מציגים שלושה יינות חדשים מסדרת Binyamina Reserve: גוורצטרמינר חצי יבש 2007, קברנה סוביניון 2005 ומרלו 2005.

"בנימינה רזרב" היא הסדרה הקלאסית של יקבי בנימינה, סדרת הדגל של היקב – יינות זניים שראשיתם באזורי גידול מובחרים וכרמים נבחרים, המשכה בתהליכי ייצור מוקפדים המשלבים מסורת בחדשנות, וסופה בסדרת יינות איכותיים שעד עתה הייתה ידועה כסדרת Special Reserve.
בהמשך לתהליך המיתוג שעובר היקב, הוחלט לשנות את שם הסדרה, שהייתה סדרת הפרימיום של היקב עד כניסתה של סדרת אבני החושן, ולהעניק לה שם אשר ימקד את שם היין בשם "בנימינה".

גוורצטרמינר חצי יבש 2007
זן הענבים: 100% גוורצטרמינר, מכרמים בגליל תחתון כפר תבור.
היין מתאפיין בארומה אקזוטית עשירה, מלווה בניחוחות מי ורדים וליצ'י. היין בעל מתיקות קלה בלבד, מאוזנת היטב עם חמיצות מרעננת.

קברנה סוביניון 2005
100% ענבי קברנה סוביניון מכרמים בגליל.
היין שהה בחביות אלון צרפתי במשך 18 חודשים, ובסיומם הועבר לבקבוקים. יש לו צבע אדום עמוק, והוא עשיר בניחוחות של פרי אדום בשל, צימוקים, עץ אלון ומעט ניחוח וניל. טעם היין מורכב, והוא מאוזן היטב ומותיר תחושת טעם נעימה ומתמשכת בחך.

מרלו 2005
100% ענבי מרלו מכרמים בגליל.
היין שהה בחביות אלון צרפתי במשך 14 חודשים, ובסיומם הועבר לבקבוקים. יש לו צבע אדום עמוק, וניחוחות עזים של פרי יער, פטל, תות שדה, המשולבים בניחוחות עץ האלון הקלוי ביחד עם וניל. טעם היין מורכב, והוא בעל גוף בינוני המותיר טעם מתמשך לאורך זמן. פוטנציאל יישון: כ- 8 שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר