חדשים מיקבי בנימינה: סוביניון בלאן 2007 בנימינה רזרב וקברנה סוביניון זינפנדל 2007 יוגב

שני היינות מתאימים לחודשי הקיץ החמים ולמאכלי גבינה עדינים, ומרככים את תחושת השמנוניות שמותירה הגבינה מבלי להאפיל על הטעמים המעודנים של מאכלי החג

לקראת חג השבועות חונכים יקבי בנימינה שני יינות המתאימים בטעמם למאכלים מבוססי חלב וגבינות: קברנה סוביניון זינפנדל 2007 מסדרת יוגב (יין רוזה יבש), וסוביניון בלאן 2007 מסדרת בנימינה רזרב (יין לבן יבש).

שני היינות מתאימים לחודשי הקיץ החמים ולמאכלי גבינה עדינים, ומרככים את תחושת השמנוניות שמותירה הגבינה מבלי להאפיל על הטעמים המעודנים של מאכלי החג.

סוביניון בלאן 2007
100% ענבי סוביניון בלאן מכרמים בגליל העליון בהם יש אדמת טרה רוסה בשילוב אדמה בזלתית. האזור מצטיין בלחות נמוכה המאפשרת התפתחות טובה ואיכותית של רכיבי הטם והריח בענבים.
הענבים נבצרו ידנית בשעות הבוקר המוקדמות במיכלים קטנים.
בגמר שלב ההפרדה של הענבים, עבר התירוש השרייה קרה עם הקליפות למשך 12 שעות על מנת להגדיל את מיצוי חומרי הארומה מהקליפה. בתום ההשריה עברו הענבים סחיטה, והתירוש תסס באופן מבוקר במכלי נירוסטה בטמפרטורה של 10 מעלות צלזיוס, לשימור הניחוחות העשבוניים והפירותיים הרצויים ביין.
מומלץ להגשה צונן: 10-12 מעלות
מחיר: 45 ₪, בחנויות היין המובחרות.

יוגב 2007 – קברנה סובניון זינפנדל – יין רוזה יבש
עשוי מענבי קברנה סובניון (50%) מהכרם של יוסי אברסמן בכפר קיש, וזינפנדל (50%) מהכרם של אלון כהן בכפר תבור.
התירוש הופרד מהקליפות 10 שעות לאחר ההפרדה של השזרות, ומיד לאחר מכן החלה תסיסה קרה, כאשר תהליך התסיסה של כל זן התרחש בנפרד כתסיסה איטית וקרה הנהוגה ביינות לבנים. בסמוך למועד המילוי הורכבה התערובת הסופית של שני הזנים.
זהו יין בעל גוון ורדרד בוהק, ארומת פרי רעננה הרומזת לתות שדה טרי, וגוף קל עד בינוני. היין בעל אופי פריך ומרענן הודות לחמיצות מאוזנת.
מחיר: 35 ₪, בחנויות היין המובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר