חדשים מיקב טפרברג 1870: קברנה סוביניון סילבר 2008 ושרדונה סילבר 2008

סדרת סילבר כוללת יינות זניים קלאסים כקברנה סוביניון, שרדונה, מרלו, סירה וריזלינג בציר מאוחר. יינות אלו התבגרו בחביות עץ אלון למשך 4-6 חודשים, ומוכנים לשתייה כשנה לאחר הבציר

לקראת ראש השנה והשנה החדשה מציג יקב טפרברג 1870 את סדרת יינות סילבר 2008  – הסדרה הקלאסית של יינות היקב, והשנה עם מיתוג חדש.

סדרת סילבר כוללת יינות זניים קלאסים כקברנה סוביניון, שרדונה, מרלו, סירה וריזלינג בציר מאוחר. יינות אלו התבגרו בחביות עץ אלון למשך 4-6 חודשים, ומוכנים לשתייה כשנה לאחר הבציר. יינות הסדרה מגיעים מכרמים מובחרים הנמצאים באזור שפלת יהודה ונחל איילון. היינות מאופיינים באיזון בין הפירותיות לבין עץ האלון, הבא מתהליכי ההתבגרות בחבית התורמת בוקה עשיר ליין.

קברנה סוביניון סילבר 2008 
עשוי 100% ענבי קברנה סוביניון מכרם בשפלת יהודה. יין בעל צבע אדום עמוק ועצמתי. היין יוצר באף ארומות פירותיות של דובדבנים ושזיפים המשולבים עם אקליפטוס, מנטה ועץ אלון. בפה, היין בעל גוף מלא ועשיר וטאנינים רכים ועדינים, עם סיומת ארוכה ורכה.
היין מתאים לשתייה החל מהוצאתו לשוק. מתאים לתבשילי קדרה או אנטרקוט ברוטב פלפל.

שרדונה סילבר 2008 
עשוי 100% ענבי שרדונה אשר גדלים בכרם בשפלת יהודה. היין בעל צבע ירקרק עדין, האף פירותי עם ניחוחות של אשכוליות, אגס ופירות טרופיים עם שילוב של מעט וניל ועץ אלון. בפה היין רענן, בעל גוף בינוני, מאוזן ובעל סיומת ארוכה. 
היין שהה בחביות עץ אלון צרפתיות חדשות לסיום תסיסה אלכוהולית ולהתבגרות של 6 חודשים על גבי שמרים. במהלך התבגרות היין בחבית הוא עבר ערבוב ידני בכדי למקסם את תהליך ה"אוטוליזה" (פירוק מבנה השמר).
היין מתאים לשתייה החל מהוצאתו לשוק. מומלץ להגישו בטמפרטורה של 12 מעלות עם דגים מטוגנים או מאכלי עוף קלים.

מחירי היינות בסדרת סילבר 2008 – 40-45 ₪. 
להשיג בחנויות היין המובחרות וברשתות המתמחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר