חדש בעדן טבע מרקט: יועץ תזונה לשירות הלקוחות

תזונאי ונטורופת מוסמך יעניק ייעוץ חינם בנושא תזונה נכונה ובריאות ללקוחות הרשת, ויעזור בהיכרות עם מוצרים ויתרונותיהם התזונתיים

"עדן טבע מרקט", רשת סופרמרקטים למזון טבעי המתמחה במזון אורגני, משציעה שירות חדש עם תזונאי סניף, שהינו נטורופת ותזונאי מוסמך אשר יעניק ייעוץ חינם בנושא תזונה נכונה ובריאות ללקוחות הרשת, ויעזור בהכרות עם מוצרים ייחודיים ויתרונותיהם התזונתיים.

שממחקר שוק שערכו ברשת, עולה שחלק גדול מהמוצרים לא מוכרים ללקוחות, ואין הם יודעים מה יתרונותיהם התזונאים ואיך לבשל אותם בצורה כזו שתשמר את ערכיהם התזונתיים.
בנוסף, תזונאי הסניף יסייע ללקוחות בכל הקשור לעולם צמחי המרפא, החליטות ותוספי התזונה.

תזונאי סניף הרשת באזור התעשייה פולג בנתניה הינו בוגר לימודי נטורופתיה ותזונה באוניברסיטת UCLA קליפורניה ארה"ב, ובעל ניסיון של יותר מ- 30 שנה בתחום כיועץ תזונה ונטורופת בחנויות טבע מתמחות בארה"ב, דרום אפריקה ובישראל. תזונאי הסניף מתווסף לצוות של ארבעה נטורופתים נוספים המאיישים על בסיס קבוע את מחלקת הויטמינים והקוסמטיקה הטבעית.

ב"עדן טבע מרקט" תמהיל מוצרי מזון טבעי ואורגני המציע שפע מאד רחב תוך מתן דגש על איכות ובריאות, ומשווקים למעלה מ- 14,000 מוצרי מזון אורגניים ומוצרי טבע, המסופקים ע"י כ- 430 ספקים שונים, בכ- 20 מחלקות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר