חדש בפיצה האט: הרשת משיקה סדרה חדשה של מרקים לחורף

פיצה האט ממשיכה להרחיב את מגוון המוצרים בתפריט. בימים אלה משיקה פיצה האט סדרה חדשה של מרקים טעימים לחורף, בהם: מרק בצל, מרק ירקות אמיתי ומרק אפונה. המרקים הינם פרי פיתוח של 'פיצה האט' ישראל בליווי חברת יונילבר

פיצה האט ממשיכה להרחיב את מגוון המוצרים בתפריט. בימים אלה משיקה פיצה האט סדרה חדשה של מרקים טעימים לחורף, בהם: מרק בצל, מרק ירקות אמיתי ומרק אפונה. המרקים הינם פרי פיתוח של 'פיצה האט' ישראל בליווי חברת 'יונילבר'.

המרקים מוגשים בתוספת קרוטוני הבית מוקרמים בגבינת מוצרלה, עשויים מבצק פריך ונאפים במקום (הבצק המשמש גם להכנת לחם השום הטעים של 'פיצה האט'). המרקים נמכרים בכל סניפי פיצה האט או במשלוחים ומגיעים חמים ומהבילים לבית הלקוח במארזים מיוחדים שומרי חום.

לדברי אסנת אלוני, מנהלת שיווק פיצה האט: "השקת המרקים הינה צעד נוסף במהלך אסטרטגי מקיף שעוברת פיצה האט להרחבת התפריט והתאמתו לצרכי הלקוח הישראלי ולטעמו. ההחלטה לפיתוח מנות המרקים התקבלה לאור מחקרים שערכה הרשת, שבהם עלה כי הצרכן הישראלי מעוניין במוצרים נוספים לצד או מעבר לפיצה. מרק הינו מוצר משלים מצוין לפיצה, במיוחד בתקופת החורף ומתאים גם בהזמנה משפחתית כפתרון לארוחה מלאה ו/או למעונינים במנה קלה ומזינה". (הקרוטונים מוגשים בצד לנוחיותם של שומרי המשקל).

מחיר מנה גדולה ומשביעה: 19.90 שקל.

בנוסף למרקים השיקה 'פיצה האט' לאחרונה סדרה חדשה של פסטות במגוון של 6 טעמים, מנות נלוות מתוקות, מלוחות ופיקנטיות.

המרקים של פיצה האט
מרק בצל: מורכב מבצל, חמאה, שום כתוש, תימין, יין ואגוז מוסקט, מוקרם בגבינת מוצרלה.
מרק ירקות אמיתי: מרק ירקות המכיל: פלפל צהוב, פלפל אדום, בצל, תפו"א, תימין, חציל ובזיליקום, על בסיס מרק עגבניות.
מרק אפונה: מורכב מבטטה, בצל,אפונה,יין לבן ואגוז מוסקט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר