חדש בקזנקי הרצליה: מנה בתשלום לפי שעת ההגעה

בצמוד למסעדה נפתחה חנות יין המציגה מגוון רחב של יינות מיקבים מכל העולם. ניתן לרכוש יין שאינו מופיע בתפריט היינות של המסעדה, במחירי חנות, ולשלם דמי חליצה של 25 ₪. החנות מציגה לקהל הרחב אביזרי יין, משקאות אלכוהולים ומתנות

חידוש במסעדת קזנקי הרצליה:
מנת קיץ של סלט קלמרי על הפלנצ'ה, בליווי כוס תה קר עם רום במחיר לפי שעת ההגעה:
הגעתם ב- 18:00 – שלמו 18 ₪
הגעתם ב- 20:00 – שלמו 20 ₪
המבצע מתקיים בימים א'-ה' בין השעות 18:00 – 21:00

השפית, יולי מזרחי, מי שהייתה במסעדה ברחוב הארבעה, מנצחת על סניף קזנקי הרצליה, ובעלה חן מזרחי הוא השף של קזנקי בתל אביב.

בתפריט המסעדות:
מאזטים – טרטר דג ים מוגש על בטטה אפויה ורוזמרין, פלפל שושקה קלוי במילוי בשר סרטנים, סלט קלאמרי עם עגבניות, בצל סגול וקרוטונים
ביקריות- שרימפס בחמאת לימון, ריזוטו פירות ים וזעפרן, פילה לוקוס בתנור עם ירקות מוקפצים בחמאה ויין לבן לצד חריימה דגים ופירות ים שצבר לו מעריצים רבים, ועוד.

בצמוד למסעדה נפתחה חנות יין המציגה מגוון רחב של יינות מיקבים מכל העולם. ניתן לרכוש יין שאינו מופיע בתפריט היינות של המסעדה, במחירי חנות, ולשלם דמי חליצה של 25 ₪.
החנות מציגה לקהל הרחב אביזרי יין, משקאות אלכוהולים ומתנות.

עיצוב קזנקי הרצליה נעשה ע"י מעצב הפנים הצעיר דניאל חסון, אשר חתום על סניף "קפה קפה" ברח' טשרניחובסקי בתל אביב, מועדון הפאודר ועוד.
את המסעדה בהרצליה מנהל ננד צ'ונקיץ', אשר עלה לארץ מבלגרד, יוגוסלביה בגיל 23. ברקורד שלו הקמה וניהול מקומות רבים ביניהם קפה לונדון, מסעדת פורל ומסעדת מרגי. צ'ונקיץ', יינן חובב, המרבה להשתתף בפאנלים בנושא יין הוא היינן מאחורי ננד סוביניון בלאן 2001 מיקבי ססלוב.


קזנקי הרצליה
שנקר 2, הרצליה פיתוח
טל. 09-9586688
שעות פתיחה: 12 בצהריים עד אחרון הלקוחות.
הארבעה 16, ת"א 5610630 -03




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר