חדש ברשת עמיתי חישתיל: שתילי ירקות לגידול עצמי במארז "תיקטק" נוח לנשיאה

סדרת שתילי הירקות כוללת עגבניות, פלפל, חציל, כרוב, כרובית וחסה. כל מארז כולל שישה שתילים צעירים של סוג ירקות אחד, ומלווה בהוראות להבטחת שתילה וקליטה מוצלחת בקרקע

גידול עצמי של ירקות בגינה, במרפסת או על גג, הוא חוויה משפחתית מלכדת שמלמדת את הילדים פרק חשוב באחריות, השקעה והמתנה סבלנית לתוצאות. אכילת סלט או העשרת מאכלים בירקות טריים שגודלו לבד נותנת סיפוק רב. למי שמגדל ירקות בכוחות עצמו יש אפשרות לשלוט על היקף ומועד השימוש בחומרי הדברה, וכך להגן על בריאותו.

משתלות חישתיל, יצרני צמחי הנוי, התבלין והירקות הגדולים בישראל, החלו בשיווק מוצר חדש שיקל על מי שרוצים להקים לעצמם גינת ירק: שישיית שתילי ירקות במארז "תיקטק" נוח לנשיאה עם ידית.

בשלב הראשון ימכרו שתילי עגבניה, פלפל, חציל, כרוב, כרובית וחסה (כל שישייה מכילה סוג ירק אחד). על מנת להבטיח שתילה וקליטה מוצלחת בקרקע, מודפסות על ידית כל מארז הוראות פשוטות לחליצת השתילים, שתילתם בקרקע וטיפול בהם. מידע מורחב יותר ותמונות הירקות השונים ניתן למצוא באתר חישתיל.

את שתילי הירקות מומלץ לשתול בעציצים בנפח 10-30 ליטר במרפסת או בכל מיקום אחר. ניתן כמובן גם לשתול בקרקע גינת הבית כדי להעניק להם סביבה טבעית ככל האפשר. יש לשתול אותם בשמש ישירה. את שיחי הירקות נושאי הפרי – פלפל, חציל ועגבנייה – יש להדלות (לקשור) על רשת חזקה או מוטות ארוכים.

המוצר החדש יימכר בחודשים הראשונים במרכזי הגינון של "רשת עמיתי חישתיל" בלבד. המחיר המומלץ לצרכן: 11.50 שקל לשישיית ירקות עלים (חסה, כרוב או כרובית), ו-26 שקל לשישיית ירקות נושאי פרי (עגבנייה, חציל או פלפל).


מידע על מוצרי חישתיל, הרשמה למועדון הלקוחות של רשת עמיתי חישתיל ורשימת מרכזי הגינון ב"רשת עמיתי חישתיל" באתר: www.hishtil.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר