חדש: לילי- רסטו בר אלג'יראי

בימים אלה נפתח להרצה לילי- רסטו בר אלג'יראי חדש, שנבנה על שרידי מתפרה בלב מתחם הבילויים של רחוב לילינבלום (לילינבלום 23)

בימים אלה נפתח להרצה לילי- רסטו בר אלג'יראי חדש, שנבנה על שרידי מתפרה בלב מתחם הבילויים של רחוב לילינבלום (לילינבלום 23).

על הבר החדש חתומים שלוש אושיות לילה ואנשי ברים וותיקים: שירי בן משה (שברזומה שלו מקומות כמו בלו בר בונגלו- חוף גורדון בשנת 1994, הזנזיבר, אותו פתח עם שותפים ב- 97', והטאו בר בהרצל 1), יואב שביט (מבעלי הטאו בר), ועובד חלבי (הבעלים של ה"ערוץ", שמוכר גם כבר "שורשים" הפועל מזה 7 שנים ברחוב לילינבלום).

הרסטו בר החדש מאופיין בעיצוב אלג'ירי אתני חם וצבעוני בצבעי אדום זהב, גופי תאורה המשתמשים בנרות, בדים מוזהבים על הקירות, ריהוט לאונג'י ופינות ישיבה נמוכות, נישת VIP בסגנון חמארה אלג'ירית, קירות אבן חשופים, בר עשיר ומפנק, ומטבח המציע שלל מנות בנוסח פיוז'ן אלג'יראי. המקום מציע 60 מקומות ישיבה בלאונג', 20 מקומות נוספים על הבר, ו- 80 מקומות ישיבה במרפסת הנושקת לרחוב לילינבלום.

על המטבח חתום השף ג'וני חיל, שברזומה שלו נמנות מסעדות כמו מיקה, אודאון, בריו דה קובה, ביסטרו 56, ואבישג. לילי תציע מנות בסגנון פיוז'ן אלג'יראי כמו פרגית עוף ממולאת בבשר כבש על מצע קוסקוס (49 שקל), לחם אלג'יראי אפוי על חלוקי נחל לצד מרגז וצ'ירשי אבוקדו (25 שקל), קרפצ'יו חציל בלדי עם גבינת פטה (25 שקל), בצל ממולא בכבש בסילאן תמרים ועוד.

בצד המוזיקלי המקום יציע ליינים מוזיקליים וקולינאריים מתחלפים על בסיס יומי: ימי ראשון ליין קולינארי של אוכל בחצי מחיר, בשני יתקיימו הופעות שונות , ברביעי מסיבות אלג'יראיות של Fאנק ערבי, בחמישי די ג'יי ציקי יקפיץ עם מוסיקה שמחה, שישי לטיני, ובשבת מסיבות מרפסת.

לילי- רסטו בר אלג'יראי
לילינבלום 23 ת"א. 03-5166684
7 ימים בשבוע, 20:00 עד לקוח אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר